زهره الهیان

  • طرح مقابله با تروریسم و مجازات جاسوسان در دستورکار کمیسیون امنیت ملی است

    50317زهره الهیان گفت: ما در سالگرد شهادت سردار سلیمانی که تقریبا مصادف با چهلم شهید فخری‌زاده بود، دو طرح در مجلس مطرح کردیم که هر دو طرح توسط اعضای کمیسیون امنیت ملی دنبال شد و امضای نمایندگان را با خود به‌همراه داشت.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان به نقل از فرهیختگان، زهره الهیان عضو کمیسیون

    ...
  • ایران از هیچ اقدام مشروع برای اطمینان از مجازات عاملان ترور کوتاهی نمی‌کند

    139907061919297621315604رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدام قانونی و مشروع برای حصول اطمینان از اینکه عوامل ترور سازمان‌یافته فرامرزی، در پیشگاه عدالت حاضر شده و به سزای قانونی عمل خود برسند، کوتاهی نخواهد کرد.

     

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، زهره الهیان

    ...
  • پاتک سپاه به تروریست‌‌ها، پیام جدی برای دشمنان است

    Elahian03الهیان در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو بیان کرد: پاتک سپاه به تروریست‌ها یک جایگاه مهم در عرصه امنیت ملی دارد و پیام جدی برای کسانی است که قصد ناامنی در مرزهای ایران را دارند.


    زهره الهیان  در گفت‌وگوی تلفنی در برنامه «بدون خط خوردگی» با اشاره به تحولاتی که در مرز شمال غربی کشور رخ داده است  گفت: این تحولات در پی بحران قره باغ در هفته

    ...
  • ملاقات جمعی از قربانیان تروربا سفرای کشورهای حامی تروریسم

    N E Zرییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر امورخارجه به مناسبت روز بین‌المللی یادبود و احترام به قربانیان ترور، درخواست کرد: وزرات خارجه از طریق هماهنگی با نمایندگی‌های خود در کشورهای اروپایی، اطلاعات دقیقی از چگونگی اقدامات منافقین و اطلاعات موثق از میزان و نحوه فعالیت منافقین در سازمان ملل متحد به ویژه در ژنو دریافت کند.

    به گزارش پایگاه خبری

    ...
  • اروپا بايد به روند بی‌کيفری تروريست‌ها پايان دهد

    Elahian03رئیس کمیته حقوق بشر مجلس، از رئیس کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا خواست تا ضمن دسترسی قربانیان ترور به عدالت، با محاکمه عاملان تروریستی به روند بی‌کیفری تروریست‌ها پایان دهند. 

     

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان به نقل از خانه‌ملت، خانم زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به ”ماریا ارنا“ رئیس کمیته حقوق بشر

    ...
  • مجلس پیگیر تصویب قانون جامع مبارزه با تروریسم است

    Elajhian01روز جهانی مبارزه با تروریسم به ابتکار جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تصویب و با کمک چند کشور دیگر این روز به طور جهانی به رسمیت شناخته شد. با توجه به اینکه ایران با داشتن حداقل 17 هزار شهید ترور بزرگترین کشور قربانی تروریسم است، کمیته حقوق کمیسیون امنیت ملی مجلس از بُعد نگاه حقوق‌بشری به این موضوع و مبارزه با تروریسم ورود پیدا کرده است.

     

    ...