کرونا، پشت در اردوگاه منافقین

MEK Graves Tirana

«کرونا به اروپا رسید»، «اروپا طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی در حال حاضر کانون شیوع کرونا است»، «کمبود ماسک و ضدعفونی‌کننده‌ها، کشورهای اروپایی را به تکاپو انداخته و در بسیاری از کشورها مردم حتی برای خرید دستمال توالت به فروشگاه‌ها هجوم می‌آورند.» و... «اکثر قربانیان کرونا را سالمندان تشکیل می‌دهند.»

اخبار ضد و نقیضی از آلبانی و اردوگاه منافقین به گوش می‌رسد؛ در خبری که 14 اسفند بر روی خروجی خبرگزاری صداوسیما قرار گرفت، آمده است؛ «به دنبال انتشار خبر ورود ویروس کرونا به کمپ منافقین و مبتلا شدن تعداد زیادی از سالمندان این کمپ، خبرهایی مبنی بر وقوع شورش و ناآرامی در این کمپ به گوش می‌رسد. پس از ابتلای مریم رجوی سرکرده این گروهک جنایتکار به ویروس کرونا، هم‌اکنون فرماندهی واحد در این اردوگاه وجود نداشته و رفتار سلیقه‌ای رده‌های مختلف سازمان که در مواردی منجر به انتقام‌گیری شخصی میان اعضاء گروهک شده، همراه با خفقان و عدم رسیدگی مناسب به مبتلایان، شورش گسترده‌ای در این کمپ به دنبال داشته که فعلاً از تلفات و خسارت‌های آن اطلاع دقیقی در دست نیست. همچنین برخی خبرهای موثق حاکی است، بیماران منافقین که با ابتلا به کرونا کشته شده‌اند، در سکوت و بایکوت کامل رسانه‌ای در زمینی که به منظور تدفین کشته‌شدگان بر اثر این بیماری در نظر گرفته شده، دفن می شوند.»

حالا بیایید فرض کنیم این خبر، فعلا از پایه و اساس اشتباه است اما با گروهکی که میانگین سنی‌شان بیشتر از 60 سال است چه می‌توان کرد؟ گروهکی که بسیاری از اعضایش به جز مشکل «بی‌اختیاری» و استفاده از پوشک بزرگسالان، با انبوهی از بیماری‌های جسمی و روحی دیگر نیز دست به گریبان هستند اما مجبورند همچنان طبق مطامع سرکرده‌شان رفتار کنند، بدون آنکه بدانند کرونا اهل پارتی بازی نیست، رفیق فلان سیاستمدار طرفدار این فرقه هم نیست که اعضای این فرقه را از ابتلا، استثناء کند. سن و سال بالا، حضور مداوم و زورکی در یک سالن و الزام به ایجاد و استفاده از توییت و کاربرد دیگر شبکه‌های اجتماعی برای دامن زدن به اهداف رجوی، تعطیل‌بردار نیست. یکی از اعضای جداشده منافقین در آلبانی که در تابستان سال ۱۳۹۷ از این فرقه جدا شده در این رابطه می‌گوید: «در یگان سایبری مثلاً صبح دستور می‌آمد که مریم رجوی فلان مطلب را توئیت کرده است و ما باید به سرعت با چند هزار اکانت فیک در توئیتر، ری‌توئیت کنیم و کامنت بگذاریم. کامنت‌های احساسی که مثلاً در آن می‌نوشتیم که خواهر مریم تو بهترین رئیس‌جمهور برای آینده ایران هستی. ۲ هزار سیم‌کارت برای همین کار در اروپا خریده شده بود تا اکانت‌های فیک ساخته شوند.» سرکرده منافقین، حتی به پیر و پاتال‌های خود هم رحم نمی‌کند.

وقتی کرونا دارد یکی‌یکی مرزهای اروپا را عبور می‌کند، وقتی امکانات در کشورهای ثروتمندی همچون آلمان و ایتالیا اندک است، مسلما کشور فقیری همچون آلبانی نیز نمی‌تواند از عهده تامین امکانات برای مردم خود بربیاید، چه برسد که جوابگوی گروهک فرتوت منافقین باشد. مسلما، اینجا دلارهای سعودی نیز نمی‌تواند برای تامین نیازها راهگشا باشد.

برای سرکرده منافقین، اصلا قرنطینه نیروهای بیمار معنایی ندارد، آنها باید تا هستند، برای اهداف پلید رجوی تلاش کنند و رهایی‌شان جز با مرگ نخواهد بود.

راستی، سرکرده منافقین، با آمار تلفاتی که دیر یا زود به اردوگاه منافقین هم خواهد رسید چه خواهد کرد؟ سال‌ها قبل می‌توانست سر به نیست کردن نیروهای خواهان جدایی یا مخالفش را به حساب حکومت ایران بگذارد، حالا چه می‌خواهد بکند در مقابل بحرانی که به اردوگاه منافقین هم خواهد رسید؟

بنشینیم و ببینیم جان اعضای فرقه‌اش مهم‌تر است یا توییت‌های فیک...؟


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31