پاتک سپاه به تروریست‌‌ها، پیام جدی برای دشمنان است

Elahian03الهیان در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو بیان کرد: پاتک سپاه به تروریست‌ها یک جایگاه مهم در عرصه امنیت ملی دارد و پیام جدی برای کسانی است که قصد ناامنی در مرزهای ایران را دارند.


زهره الهیان  در گفت‌وگوی تلفنی در برنامه «بدون خط خوردگی» با اشاره به تحولاتی که در مرز شمال غربی کشور رخ داده است  گفت: این تحولات در پی بحران قره باغ در هفته های اخیر رخ داده است و با وجود تحرکات دیپلماسی دولت، این بحران امروز فروکش کرده است اما همان طور که از قبل پیش بینی می شد، تحرکات تروریستی در اطراف مرز ایران است.


وی اقدامات تروریستی در مرزهای شمال غرب ایران را هدفمند و حساب شده دانست و عنوان کرد: در پی حمله تروریستی و شهادت چند تن از مرزبانان در مرزهای شمال غرب کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاتکی را انجام دادند. این اقدام یک جایگاه مهم در عرصه امنیت ملی دارد و پیام جدی برای کسانی که قصد دارند مرزهای ایران را نا امن کنند، ارسال می کند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تصریح بر اینکه کشورهای دخیل در تامین تروریست ها جهت فعالیت علیه ایران، پیام پاتک سپاه پاسداران انقلاب را دریافت کرده اند، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به هیچ وجه در مقابل نا امنی مردم و خدشه به امنیت ملی کوتاه نخواهد آمد.

وی پاتک سپاه پاسدارن به تروریست های شمال غرب کشور را نخستین اقدام در این عرصه دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران قادر است پاسخ های بسیار شدیدتری به تروریست ها بدهد و آن ها بدانند جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست گامی به عقب برنخواهد داشت.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان