کشف و انهدام سه تیم تروریستی خرابکار

سال 1397
IMG14185203
تاریخ: 1397/08/01

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی صبح امروز (یکم آبان ماه) از نحوه خدمات‌رسانی، روند تردد زائران، امکانات و موکب‌های مستقر در مسیر زائران اربعین در مرز شلمچه بازدید کرد. وی در این بازدید با برخی از زائران حاضر در مرز درباره چگونگی ارائه خدمات و امکانات گفت‌وگو کرد.

دستگیری سه تیم تروریستی در خوزستان

وزیر اطلاعات در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز اخیر سه تیم تروریستی در استان خوزستان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: تعداد اعضای دستگیر شده این سه تیم را ۱۵ نفر عنوان کرد و افزود: بنا به ادعای بازداشت شدگان اعضای این باند تروریستی قصد انجام عملیات انتحاری و به شهادت رساندن تعدادی از زائران اربعین حسینی را داشتند که با نیت پاک زائران ابا عبدالله الحسین(ع) و همت سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: آمریکا با همراهی صهیونیست و آل سعود تلاش می کنند کشور ایران اسلامی را با شیوه های مختلف دچار مشکل کنند و در این راستا با سرمایه گذاری بر روی جریان های تجزیه طلب و تکفیری آنها را به انجام اقدامات تروریستی تشویق می کنند.

وزیر اطلاعات افزود: به فضل الهی از هر ۱۰۰ اقدام ضد امنیتی که برای انجام آنها در ایران تلاش و برنامه ریزی شده ۹۹ اقدام آن کشف و خنثی شده و این تعداد کشف شدن تیم تروریستی در سطح دنیا و در سطح دستگاهای اطلاعاتی جهان بی نظیر است.

حجت الاسلام علوی اظهار داشت : به جرات می توان گفت در کشورهایی مانند فرانسه از هر ۱۰ اقدام تروریستی تنها پنج تا ۶ اقدام آن کشف می شود و مابقی از سوی تروریست ها عملیاتی می شود و این در حالیست که در جمهوری اسلامی ایران از هر ۱۰۰ اقدام تروریستی ۹۹ اقدام کشف شده است چرا که گروه های تروریستی زیر فشار و ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارند.

وی با تاکید بر آمادگی صد در صدی سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای تامین امنیت تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در این ایام شب و روز در فعالیت هستند و برای آرامش مردم کار و تلاش می کنند و با آمادگی کامل اجازه نخواهند داد تا دشمنان دست به اقدامات تروریستی بزنند.

وزیر اطلاعات در ادامه در خصوص تامین زیر ساخت ها در گذرگاه های مرزی اربعین با بیان اینکه به طور معمول هر ساله کار، تلاش و کوشش بسیاری برای عبور آسان و راحت زائران اربعین انجام می شود اظهار داشت: در بازدید صورت گرفته از مرزها تلاش صورت گرفته در حوزه خدمات رسانی به زائران و تامین زیر ساخت ها محسوس است.

وی گفت: تا وضعیت مطلوب فاصله داریم که این امری طبیعی است اما همگی بایستی تلاش کنیم تا امکانات بیشتر و بهتری در این مناطق فراهم شود و نیز می بایست به کارها شتاب بیشتری داد تا زائران با کمترین مشکل در مسیر کربلای معلی و عتبات عالیات گام بردارند.

وی تصریح کرد: زیارت حرم سیدالشهدا(ع) مسیری است که هر چه سختی آن بیشتر باشد اجر آن بیشتر است البته این بدان معنی نیست که ما برای رفاه حال آنها تلاش نکنیم.

حجت الاسلام علوی با قدردانی از تلاش صورت گرفته از سوی مسئولان استانی و شهرستانی در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی بیان داشت:در این مدت تلاش خوبی برای تامین زیر ساخت ها در گذرگاه مرزی شلمچه صورت گرفته تا وضعیت زائران بهتر از قبل شود.

وزیر اطلاعات گفت: امید است به سایر بخش های زیر ساختی در گذرگاه های مرزی بیشتر توجه شود و به طور حتم با همت تمام عزیزان مسائل و مشکلات در این مناطق رفع می شود و خدمت رسانی به زائران با شتاب و وضعیت بهتری دنبال و به انجام می رسد.

وزیر اطلاعات روز سه شنبه به ‌منظور بررسی زیر ساخت های موجود در مرز شلمچه و نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از این گذرگاه مرز دیدن کرد.

وزیر اطلاعات که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان وی را همراهی می کرد از موکب های مردمی مستقر در مسیر پایانه مرزی شلمچه دیدن کرد و در جریان خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در ۱۵ کیلومتری خرمشهر قرار دارد.  در مسیر ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه حدود ۴۵۰ موکب مردمی شبانه روز به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان می باشند که تاکنون ۳۰۰ هزار زائر از این گذرگاه های مرزی راهی عتبات عالیات و کربلای معلی شده اند. تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان با شتاب و بدون مشکل در حال انجام است.

 

شهر
شلمچه
تاریخ واقعه
1397/08/01
منبع
https://intitr.net/?p=46969
دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29