نمايشگاه "جريان شناسي نفاق" در استهبان

 

Estahban000

با هدف شناسايي هر چه بيشتر دانش آموزان با چهره نفاق قديم و جديد، نمايشگاه "جریان شناسی نفاق"اين بار در  استهبان برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان(خانواده شهداي ترور کشور) در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه که با حضور فرمانده سپاه استهبان، فرمانده سپاه فجر، معاون فرهنگي سپاه فجر و حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، دستاوردهاي گسترده خانواده شهداي ترورکشور در بازشناسي نفاق قديم و جديد در طول سال‌هاي اخير به نمايش عموم درآمد.

Estahban01

به گزارش خبرنگار هابيليان، در اين نمايشگاه که در ادامه نمايشگاه بزرگ ختمي مرتبت برگزار شد، تصاوير و اسناد متعددي از افشاسازي خط نفاق اول انقلاب و حضور اين نفاق در جريان انتخابات رياست جمهوري سال گذشته، به همراه تبيين جامع اهداف و آثار نفاق در معرض ديد عموم قرار گرفت.

در اين نمايشگاه بزرگ که از عصر آغازين مبعث شروع شده بود، در ادامه به ماجراي خلافت و دوران کربلا و پس از آن به جريان نهضت انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس مي‌رسيد.

دوران پس از دفاع مقدس، تاثير انقلاب اسلامي بر لبنان و برخي ديگر از کشورها، دشمني‌هاي غرب و جريان شناسي نفوذ فرهنگي کالاهاي غربي در کشور و بازشناسي فرقه‌ها از ديگر بخش‌هاي پربار اين نمايشگاه بزرگ بود.

نقش منافقین و سایر گروهک‌ها در اغتشاشات پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود که مورد استقبال پرشور بازدید کنندگان قرار گرفت و آن ها را به پرسش‌های زیادی در مورد جریان شناسی فرقه‌ها و کالبد شکافی جریان‌های نفاق وا می‌داشت.

Estahban02

در این نمایشگاه همچنین روند آموزش‌های فرقه‌ای در سازمان تروریستی منافقین،‌ فساد اخلاقی سران فرقه، خیانت‌های منافقین در دوران دفاع مقدس، جنایت‌های منافقین در شمال عراق (کشتار اکراد) و ترور گسترده شیعیان جنوب عراق، همپیمانی با تروریست‌‌های شناخته شده،‌ اسناد دریافت پول و سلاح از صدام برای تداوم خیانت‌ و جنایت، شیوه‌های مغز شویی منافقین، طلاق‌های ایدئولوژیک که در طی آن تمام اعضای این فرقه به اجبار مسعود رجوی از همسران خود جدا شدند، جاسوسی هسته‌ای برای رژیم اسرائیل و آمریکا، عملیات‌های کور خمپاره زنی در داخل کشور و اهدای زنان فرقه به سران رژیم بعث و نیز فیلم‌هایی از جنایات و تاریخچه سازمان تروریستی مجاهدین خلق براي دانش‌آموزان به نمايش درآمد و برخی از این جنایات به همراه اطلاعاتی در مورد شهدای ترور در قالب نرم افزار و بروشور به بازدیدکنندگان اهدا شد.

گفتني است از اين نمايشگاه که به ميزباني بسيج دانش‌آموزي استهبان برگزار شد، بيش از 9 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع راهنمايي و دبيرستان ديدن کردند.

 

Estahban03

Estahban05

Estahban09

Estahban10

Estahban18

Estahban19

Estahban20


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان