آمریکا باید به ایران نامه تشکرآمیز بنویسد

Ran Polعضو سابق کنگره آمریکا گفت: باید به ایران به دلیل مبارزه با گروه‌های تروریستی نامه تشکرآمیز ارسال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از باشگاه خبرنگاران، ران پل عضو سابق کنگره آمریکا در سرمقاله سایت «فیتس نیوز» اقدامات ایران علیه گروه‌های تروریستی را ستود.

وی در این بار نوشت: ایران نقش بسزایی در کمک به عراق برابر حملات گروه‌های تروریستی داشته است. بسیاری از محافظه کاران آمریکایی از ناکامی نیروهای نظامی این کشور ناخشنود هستند.

ران پل اظهار داشت: محافظه‌کاران می‌خواهند مردم آمریکا بدانند تنها کسانی که می‌توانند در برابر گروه‌های تروریستی ایستادگی کنند، آن‌ها هستند و می‌توانند در حالتی مشابه برابر تروریست‌های سوریه چنین کاری را انجام دهند. اما چه اشکالی دارد که از کشورهای مختلف بخواهیم برای چاره‌جویی و یافتن راه حل این مشکل تلاش کنند؟

عضو سابق کنگره آمریکا ادامه داد: باید برای مبارزه با گروه‌های تروریستی از کشورهای منطقه کمک گرفت، بمب نمی‌تواند راه حل مناسبی باشد، استفاده از ابزار شبیه به این نیز مشکلات را افزایش می‌دهد.

او تصریح کرد: محافظه کاران به کرات دروغ می‌گویند و نمی‌خواهند اعتراف کنند شکل‌گیری گروه‌های تروریستی مانند داعش و القاعده پیامد‌های جنگ با عراق است.

وی همچنین افزود: گروه‌های تروریستی دیدگاه ایدئولوژیکی دارند و به کشور و ارتش خاصی تعلق ندارند، ما برابر گروه‌های تروریستی از بمب و نیروهای نظامی استفاده می‌کنیم اما وقتی این افراد برای رهایی ازحملات نظامی به کشورشان باز می‌گردند، آنوقت چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

او یادآوری کرد، محافظه‌کاران و مداخله‌کنندگان در این جنگ شاید از حضور ایران در بحث متوقف کردن گروه‌های تروریستی خوشحال نباشند؛ هرچند این روز‌ها ادعا می‌کنند بزرگ‌ترین خطری که آمریکا را تهدید می‌کند حملات گروه‌های تروریستی است.

وی در انتها نوشت: هم اکنون شایسته است دولت مردان آمریکایی به جای کینه‌توزی‌ها و مشکلاتی که با ایران دارند، برای این کشور نامه تشکر آمیز بنویسند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان