ماجرای شلیک تیر خلاص به نوجوان ۱۸ساله در «جلاد دهه ۶۰»

Jalad1

جانشین مؤسسه راهبردی دیده‌بان از انتشار کتاب «جلاد دهه ۶۰» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) علی قاسمیان گفت: پیروی صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد در حرم حضرت امام (ره) در مورد سابقه ترورهای منافقین در دهه 60 و جمله هشداری ایشان که فرمودند مراقب باشید جای شهید و جلاد عوض نشود، این کتاب در دستور کار گروه پژوهشی مؤسسه راهبردی دیده‌بان قرار گرفت.

وی افزود: مطالب اصلی این کتاب را ناگفته‌ها، مطالب کمتر گفته شده و اسناد برجای مانده از منافقین در خصوص ترورهای دهه 60 تشکیل می‌دهد که شاید به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها و کم‌کاری‌ها در طول سال‌های بعد از انقلاب غبار فراموشی گرفته بود.

قاسمیان ادامه داد: پژوهش‌های میدانی ما نشان می‌دهد که امروز متاسفانه بخشی از نسل‌های جدید به دلیل گذشت زمان و همان مسئله عدم پرداخت کافی به موضوع ترورهای دهه 60، کمترین آشنایی را هم با این موضوع ندارند و همین مسئله زمینه سوء استفاده ضد انقلاب و خود منافقین را فراهم آورده است. شما امروز ببینید که منافقین به عنوان گروهی که خون 12هزار نفر از 17هزار شهید ترور در جمهوری اسلامی را بر گردن دارند، خودشان مدعی اتفاقات دهه 60 شده‌اند و با مظلوم‌ نمایی، جمهوری اسلامی را به جنایت متهم می‌کنند!

وی خاطرنشان کرد: این مسئله اگر امروز در آثار مختلف فرهنگی گفته نشود، ممکن است تصویری وارونه برای نسل جوان از وقایع دهه 60 ایجاد کند و تاکید حضرت آقا دقیقاً ناظر بر همین مسئله است که خوشبختانه خداوند این توفیق را به ما داد که با توجه به سابقه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقی مؤسسه در همین زمینه، به فاصله کمتر از 3هفته این اثر را به مرحله چاپ و انتشار برسانیم.

Jalad

جانشین مؤسسه راهبردی دیده‌بان گفت: ما در کتاب جلاد دهه 60 با سند صحبت کرده‌ایم که شامل دست نوشته‌های عوامل منافقین است، مطالعه این اسناد و دست‌نوشته‌ها که از مراحل تشکیل خانه تیمی، آموزش‌های نظامی، شیوه‌های انجام عملیات تروریستی علیه مردم، خرابکاری، گزارش نویسی و... منافقین را در خود دارد، نشان میدهد که در دهه 60 انقلاب نوپا با پدیده‌ای بسیار وحشی‌تر و بی رحم‌تر از داعش روبه رو بوده است. فصل هجدهم این کتاب به مسئله ترورهای کور منافقین می‌پردازد و در اسناد و دست نوشته‌های عوامل نفاق می‌بینیم که عملیات کور که فقط و فقط هدفش ایجاد رعب و وحشت و هدف قراردادن مردم عادی کوچه و بازار اعم از زن و کودک بوده، برای این سازمان ارزش عملیاتی داشته است!

وی در پایان گفت: بخش آخر کتاب هم به اعترافات برخی اعضای سازمان در همان دهه 60 می‌پردازد که در دادستانی انقلاب اسلامی در سال 62 در حضور جمعی از مردم با دوربین صدا و سیما ثبت و ضبط شده است، در این اعترافات داستان‌های تکان دهنده‌ای هم وجود دارد که یک نمونه آن شلیک تیر خلاص به نوجوانی 18 ساله و زخمی در آغوش مادرش است. این کتاب توسط مؤسسه کلام ماندگار به چاپ رسیده و جا دارد از انجمن بین‌المللی حمایت از قربانیان تروریسم که در انتشار این کتاب با ما همکاری کرده‌اند نیز کمال تشکر را داشته باشیم و انشاالله در صورت کسب توفیق الهی این اثر ادامه‌دار خواهد بود.

منبع: فارس


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان