شهید صدوقی(ره) وزنه‌ای در دفاع مقدس بود

IMG11502341نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه شهید صدوقی(ره) وزنه‌ای در جنگ بود به بیان مطالبی در ارتباط با توجه ویژه آیت الله صدوقی به تبعید شدگان ساواک پرداخت.

 

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دومین کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان یزد توجه بسیار ویژه‌ای به سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) شده است.

 

با توجه به این موضوع خبرگزاری تسنیم اقدام به گفت‌و‌گویی با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که در آن زمان از تاثیرگذارترین افراد در عرصه دفاع مقدس استان یزد بوده در مورد آیت‌الله صدوقی(ره) کرده است.

 

آیت‌الله ناصری یزدی در این ارتباط با اشاره به اینکه شهید صدوقی(ره) از قبل انقلاب تاثیر بسیار ویژه‌ای در مبارزات ضد رژیم شاهنشاهی داشته تاکید کرد: در آن زمان آیت‌الله صدوقی(ره) به صورت بسیار ویژه به افرادی که توسط ساواک تبعید می‌شدند توجه داشت و از آنها حمایت می‌کرد.

 

وی تصریح کرد: این حمایت به گونه‌ای بود که شهید صدوقی(ره) مبالغی را به افرادی امین می‌سپرد و آنها این وجوه را برای خرجی به تبعید شدگان ساواک می‌رساندند.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر این آذوقه‌هایی هم برای آنها در نظر می‌گرفتند و به افرادی می‌دادند تا ضمن سرکشی از تبعید شدگان، این آذوقه‌ها را به آنها بدهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: به خانواده‌های آنها هم توجه خاصی داشتند و در چنین مواردی دقت شهید صدوقی(ره) بسیار خاص بود.

 

ناصری یزدی با بیان اینکه آیت الله صدوقی(ره) در زمان جنگ وزنه‌ای در جبهه‌ها به حساب می‌آمدند گفت: در آن زمان من حاکم شرع یزد بودم و بیشتر کارهای جبهه و جنگ و سپاه و مسائل اساسی حاکمیتی شهر در دست ما بود و به همراه شهید صدوقی(ره) به مسائل رسیدگی می‌کردیم.

 

وی افزود: شهید صدوقی(ره) چند مرتبه به مناطق جنگی سرکشی می‌کردند و از نزدیک با رزمندگان و ایثارگران به گفت‌و‌گو و صحبت می‌پرداختند.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در منطقه کردستان هم شهید صدوقی(ره) تاثیرگذاری بسیار ویژه‌ای داشتند و در آنجا هم ایشان تاثیر بسیار مهم و زیادی در بحث محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان داشتند.

 

وی افزود: متاسفانه ما ایشان را خیلی زود از دست دادیم و در سال‌های دوم و سوم جنگ و در سال 61 توسط منافقین به شهادت رسیدند.

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان