سی و دومین سالگرد شهید هاشمی نژاد در حرم مطهر رضوی

Soltani1مراسم سی و دومین سالگرد شهادت حجت الاسلام سید عبدالکریم هاشمی نژاد هفتم مهر در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از قدس آنلاین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوي با اعلام این خبر گفت: شهید هاشمی نژاد به اذعان همه دانشمندان و بزرگان دینی از شخصیتهای علمی و از فرهیختگان دوران معاصر بود که در مسیر تقوی و مبارزه با ظلم طاغوت هیچ گاه از پای ننشست و به پیروی از امام راحل در این راه مقدس گام نهاد و مجاهدتهای فراوانی را انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سلطانی اعلام کرد مراسم سالگرد این شهید فاضل اندیشمند هفتم مهر از ساعت 9 تا 11 صبح در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین  دکتر عبدخدایی استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی می‌کند و پس از سخنرانی، مزار شهید به طور نمادین با حضور مدعوین گل آرایی و عطر افشانی می‌شود.

وی از فضاسازی و تبلیغات سطح شهر بویژه خیابان شهید هاشمی نژاد توسط شهرداری مشهد خبرداد و گفت: 80 بنر و پانل شهری و تابلو روان در اتوبوسها در جهت تبلیغات این روز توسط شهرداری مشهد نصب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوي از سایر برنامه‌های سالروز شهادت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد به برپایی نمایشگاه آثار شهید هاشمی نژاد (ره) با همکاری بنیاد هابیلیان در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبرداد و گفت: بنیاد هابیلیان در شهرستان بهشهر، زادگاه شهید افزون بر برگزاری همایش یادواره، نرم افزار فضیلت، ویژه نامه جوانمرد فاضل را آماده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی تأکید کرد: فرودگاه شهید هاشمی نژاد، دفتر تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه فرهنگیان شهید هاشمی نژاد، فرماندهی انتظامی مشهد مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز اجرایی حوزه علمیه، سپاه امام رضا (ع) که مراکزی به نام شهید هاشمی نژاد دارند، مراسمی را برای بزرگداشت آن شهید والامقام تدارک خواهند داد.

وی یادآور شد: فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد افزون بر تشکیل نمایشگاه کتاب، عکس، لوح فشرده و آثار شهید که با همکاری بنیاد هابیلیان انجام خواهد شد، مهمانداران هواپیما در تاریخ هفتم مهرماه نیز هنگام نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه، سالگرد شهید هاشمی نژاد را به مسافران اعلام و یادآور خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی از ارایه یک خدمت رایگان در بیمارستان شهیدهاشمی نژاد در دانشگاه علوم پزشکی خبرداد و خاطرنشان کرد: در کتابخانه شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا (ع) نمایشگاه برپا خواهد شد.

وی در ادامه از فضاسازی سایت دانشگاه، برپایی مراسم ویژه و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمی، معاون فرهنگی دانشگاه و داماد شهید هاشمی نژاد (ره) خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی از توزیع کتاب «رهبران راستین» به تعداد 500 جلد در شهرستانها و 100 جلد به مراکز علمی و آموزشی  توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرداد و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی، همایش تبلیغی با موضوع آشنایی با سیره اخلاقی، علمی و تبلیغی شهید هاشمی نژاد با حضور طلاب در هفته جاری برگزار خواهد کرد.

به گفته وی از دیگر برنامه‌های سی و دومین سالگرد شهید هاشمی نژاد (ره) برگزاری یادواره شهید هاشمی نژاد توسط فرهنگسرای انقلاب اسلامی با همکاری هیأت امنای مسجد توفیق احمدآباد (محل زندگی شهید) خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: منویات شهید جوانمرد فاضل حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد (ره) پیرامون جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس به صدا و سیما و مطبوعات توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با همکاری بنیاد هابیلیان تهیه و تکثیر خواهد شد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان