دستگیری بهایی مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در مشهد

Heidarighazi

 فرد بهایی که قصد داشت با نفوذ در میان کانون های صنفی مختلف در آستانه روز کارگر و هفته معلم، اقدامات ضدامنیتی را در مشهد رقم بزند، با تیزهوشی سربازان گمنام امــام زمان(عج) در اداره کل اطاعات خراسان رضوی و با صدور دستورات ویژه قضایی زیر چتر اطاعاتی قــرار گرفت و به دام افتاد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته با تایید این خبر به خراسان گفت: این متهم که حدود 37 سالدارد از مدتی قبل به دلیل ارتباط های گسترده با عوامل گروهک تروریستی منافقین تحت نظر نیروهای اطاعاتی خراسان رضوی قرار گرفت تا انگیزه ها و اهداف وی برای اقدامات ضدامنیتی مشخص شود.

قاضی حسن حیدری افزود: بررسی های میدانی و غیرمحسوس سربازان گمنام امام زمان(عج) بیانگر آن بودکه این فرد بهایی قصد دارد با نفوذ و سوءاستفاده از مطالبات به حق کانون های صنفی مختلف که مورد حمایت نظام هستند، زمینه های گسترده ای را برای فعالیت های ضدامنیتی در مشهد فراهم کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: پس از جمع آوری اطاعات از این عامل گروهک تروریستی منافقین، وی در آستانه روز کارگر و هفته معلم، با صدور دستور قضایی بازداشت شد که تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان