جنایتکارانی که ۱۷ هزار ایرانی را به خاک و خون کشیدند امروز در دامن مستکبرین زندگی می‌کنند

Montazeri

دادستان کل کشور گفت: منافقینی که ۱۷ هزار ایرانی را ترور کرده و به خاک و خون کشیدند امروز در دامن مستکبرین جهان زندگی کرده و مورد استقابلشان قرار می‌گیرند.

به گزارش هابیلیان به نقل از فارس، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور صبح امروز در دیدار با دادستان مالزی گفت: یکی از مواردی که می تواند ایجاد وحدت کند برای از بین بردن فجایع موجود همکاری های حقوقی و قضایی میان دو کشور است.

وی افزود: من حوزه مسئولیت و اختیارات شما را که نگاه می کردم دیدم مسئولیت های مهم و سازنده ای دارید که این موضوع انتظار ما را برای همکاری متقابل بیشتر می کند.

منتظری گفت: امیدواریم در امضا و اجرای موافقت نامه ها و تفاهم نامه هایی که بین ایران و مالزی انجام می شود هرچه زودتر شاهد آثار این تفاهم نامه ها باشیم.

وی ادامه داد: توسعه همکاری‌های حقوقی و قضایی فی مابین می تواند زمینه پیشگیری از وقوع جرم و چند معضل بین ایران و مالزی مثل مواد مخدر، قاچاق انسان را برطرف کند.

دادستان کل کشور گفت: ایران به دلیل همسایگی با افغانستان که مرکز صادرات مواد سنتی و صنعتی است دچار آسیب های فراوانی شده و بخش عمده ای از ترانزیت مواد از راه ایران صورت می گیرد و در راه مبارزه با این موضوع هم شهیدان زیادی داده ایم و هم دچار آسیب های اجتماعی فراوان شده ایم و کشورهای غربی در این مسیر نه تنها همکاری نمی کنند بلکه در راه مبارزه ایران با مواد مخدر سنگ اندازی می کنند.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: ما در مبارزه با تروریسم تردیدی نداریم، کشور و ملت ما در طول ٣٨سال پس از پیروزی انقلاب بیشترین خسارت های جانی و مالی را از سوی تروریسم متحمل شده، با این وصف شما به لحاظ مطالعات جامعی که می توانید روی جمهوری اسلامی ایران داشته باشید می بینید کشور ما علی رغم اینکه در ٤ طرف با کشورهای در جنگ و خون ریزی همسایه است اما ضریب امنیت بالایی دارد.

وی با اشاره به این موضوع که این امنیت محصول چند عامل است، گفت: نخست تسلط اطلاعاتی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ما به تحرکات دشمن، دوم همکاری تنگاتنگ بین مردم با حاکمیت، تعامل و تبادل اطلاعات بین دستگاه های نظامی ، انتظامی و قضایی و اطلاعاتی.

دادستان کل کشور گفت: حتماً شما اطلاع دارید یک جریان تروریستی که توسط غرب در کشور ایجاد شد سازمان مجاهدین خلق بود که مردم به آنها منافقین خلق می گفتند.

وی افزود: در مدت کوتاهی این سازمان بیش از ١٧ هزار نفر از مسئولان جمهوری اسلامی و شهروندان ما را به شهادت رساندند از جمله شهید بهشتی که رئیس قوه قضاییه بود. از جمله مقام معظم رهبری که مورد ترور قرار گرفتند و از ناحیه دست دچار آسیب شدند.

منتظری گفت: این جنایتکاران با این سابقه امروز در دامن مستکبرین دنیا مورد استقبال قرار گرفته اند. نظام جمهوری اسلامی با چنین چالش هایی مواجه بوده اما به حیات خود با قدرت ادامه می دهد و آینده روشنی را در برابر خود می بینیم.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان