تغییر مسیر ترورها از نخبگان سیاسی به سمت نخبگان علمی برای کاهش سرعت پیشرفت کشور بود

Sanبه گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدقربان کیانی در یادواره شهدای هسته‌ای که سه‌شنبه‌شب به همت پایگاه بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه آزاد سنندج و با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن، دانشجویان و مسئولان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هسته‌ای است که برای پیشرفت و خودکفایی کشور، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

به گفته رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی واحد سنندج، برگزاری یادواره‌های شهدا، جدای از اینکه مظلومیت و فداکاری شهدا را نشان می‌دهد، به دشمنان نشان می‌دهد که ایران دارای قدرت بزرگی است.

کیانی افزود: در زمانی کسی فکر نمی‌کرد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد چون قدرت‌های بزرگ احساس نمی‌کردند که دوباره دین اسلام احیا شود و بازتولید فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

وی تصریح کرد: دین توانست به پیروزی برسد به گونه‌ای که در دوره مدرنیسم هم اثرگذارترین مولفه در مسائل جهانی، سیاسی و اجتماعی است.

رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی سنندج یادآوری کرد: دشمنان این مسئله را برنتابیدند و دست به ترور نخبگان سیاسی کشور زدند به نحوی که تا سال 88، حدود 17 هزار نفر از نخبگان سیاسی، مسئولان عالیرتبه و متفکرین و ایدئولوژیست‌های کشور را به شهادت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل در این خصوص به دشمنان می‌گفت «شما منطق ندارید که در شب سیاه دست به ترور فرزندان ایران می‌زنید اما اسلام منطقی و اهل گفت‌وگو است».

کیانی ادامه داد: تا سال 88 ترورهایی از ناحیه آمریکا و با پشتیبانی جهالت انجام می‌شد اما بعد از آن، به دلیل پیشرفت و توسعه کشور و دستیابی به فناوری‌های روز، مسیر ترورها با هدف بازدارندگی پیشرفت کشور، از نخبگان سیاسی به سمت نخبگان علمی و هسته‌ای تغییر پیدا کرد.

وی گفت: استکبار ترورها را تعریف و دسته‌بندی کرده‌اند و ترورهایی که به نفع آنها باشد، ترورهای خوب و ترورهایی که علیه منافع آنها صورت بگیرد، ترور بد است، در صورتی که ترور در هر حالتی محکوم و یک کار نکوهیده است.

رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی سنندج گفت: انقلاب اسلامی به رهبری، رهبر معظم انقلاب پیچ‌های بحران زیادی را پشت سر گذاشته است و تا زمانی که ما پشت سر رهبری باشیم کشور ما از هیچ ناحیه‌ای آسیب نمی‌بیند.

کیانی افزود: دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و یقینا راه دانشمندان و نخبگان را ادامه خواهند داد و با تولید علم و دانش، مملکتمان را به جایگاه اصلی خود می‌رسانند.

وی تصریح کرد: باید خانواده شهدا و شهدا را قدر بدانیم چرا که اینها سنبل و الگوی نمونه کشور هستند و نمادی از فداکاری فرزندان این مرز و بوم هستند.

رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی سنندج در پایان گفت: کردستان استانی فرهنگی، هنری و سرزمین مجاهدت‌های خاموش است که 5 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد سنندج نیز در این مراسم گفت: هر اندازه که در راه شهدا سرمایه‌گذاری و هزینه شود، کم است چون شهدا جان خود یعنی باارزش‌ترین داشته خود را تقدیم امنیت و آسایش ما کردند.

حجت‌الاسلام بیابانی افزود: تدین، خدامحوری، آخرت‌محوری، مخلص بودن و اهل عبادت بودن را از ویژگی‌های شهدا برشمرد و گفت: وجود چنین افرادی در دفاع مقدس، فضای جبهه‌ها را معنوی کرده بود.

وی در پایان تصریح کرد: شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای در دوران پس از جنگ تحمیلی به وظیفه خود در دفاع از کشور با حضور در جبهه‌ها و دستیابی به فناوری، عمل کردند اکنون وظیفه دانشجویان این نسل و نسل‌های آینده است که با تولید علم و دانش کشور را در رسیدن به جایگاه خود کمک کنند.

منبع: خبرگزاری فارس


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان