بیانیه بنیاد هابیلیان به‌مناسبت حادثه تروریستی اهواز

Arm Habilian

بار دیگر دست اهریمنی دشمنان ملت مسلمان ایران به خون فرزندان صبور این مرز و بوم آغشته شد. سال گذشته تروریست‌های مورد حمایت قدرت‌های استکباری و دولت‌های ارتجاعی در ماه رمضان، ماه طاعت و روزه‌داری در تهران و امسال در ماه عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، جنایتی بزرگ در حق مردم بی‌گناه اهواز روا داشتند.

تردیدی نیست که پیشرفت‌های ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به‌خصوص یاری ملت‌های مظلوم منطقه علیه تروریسم تکفیری مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی که در نهایت منجر به اضمحلال آن در عراق و تضعیف شدید آن در سوریه شد، باعث خشم و نفرت این مراکز توطئه واقع گردیده است. بی‌شک اگر جمهوری اسلامی در موضع ضعف و انفعال قرار داشت اینچنین مورد رشک و غضب این جنایتکاران واقع نمی‌شد.

از آن سوی نیز برخورد رسانه‌های وابسته و مجامع بین‌المللی با این حادثه تلخ و سایر حوادث تروریستی رخ‌داده در کشورمان به خوبی گویای وجود معیارهای دوگانه و تقسیم تروریسم به تروریسم خوب و بد است. آن هنگام که کشورهای غربی مورد هجمه تروریسم قرار می‌گیرند این حملات، «تروریستی و ددمنشانه» است اما هنگامی‌که کشورمان هدف تعرض تروریست‌های مورد حمایت همان کشورها قرار می‌گیرد، نه تنها خیل شهروندان عادی قربانی دیده نمی‌شود بلکه به راحتی از به کاربردن واژه تروریست برای عوامل این حملات استنکاف می‌شود. دفاع شهروندان بی‌پناه فلسطینی از خود در قبال جنایات رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی مصداق تروریسم می‌شود اما تجاوز صهیونیست‌ها به خانه و کاشانه شهروندان مظلوم و جنایات موساد در سرتاسر دنیا، مورد بایکوت رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

طبعا این نخستین حادثه تروریستی علیه ملت ایران نبوده و نیست. مردم، حوادث تروریستی تلخ و بسیار گسترده سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌خصوص دهه 60 و عاملان و حامیان آن را هیچ‌گاه از یاد نخواهند برد. حوادثی که با اتحاد و وحدت مردم و قوای کشور رنگ شکست بر خود گرفت. اکنون نیز دشمنان مردم ایران باید بدانند که مردم همه این حوادث و سخت‌تر از آن را نیز تجربه کرده‌اند. تروریسمی که در این چهار دهه به شکل گروه‌های التقاطی، چپ، جدایی‌طلب و تکفیری خود را نشان داد و مورد حمایت اربابان آمریکایی و صهیونیست خود بود با همه تنوع و گوناگونی نتوانست کوچک‌ترین اخلالی در حرکت رو به رشد ملت ایران به‌وجود آورد.

قطعا 17000 شهید مظلوم ترور بزرگ‌ترین سند جنایت همه مدعیان حقوق‌بشر و مظلومیت مضاعف مردم و نظام اسلامی هستند و خواهند ماند.

بنیاد هابیلیان و اتحادیه تقریب‌نهاد قربانیان ترور این حادثه تلخ تروریستی را که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان‌مان شد به ساحت حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و بازماندگان این شهدا تسلیت عرض می‌کند و از همه نهادهای ذیربط می‌خواهد تا به طور مجدانه با عوامل داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه برخورد کنند.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد

دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

و دبیر اتحادیه تقریب‌نهاد قربانیان ترور جهان اسلام


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان