برگزاری یادواره شهید ترور حجت‌الاسلام رضایی

00000سی و سومین یادواره شهید ترور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین رضایی با حضور جمعی از مسئولان، روحانیان و قشرهای مختلف مردم در مسجد چهارده معصوم روستای سلاکجان بخش کلاچای رودسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان عصر جمعه در این مراسم گفت: ترور شخصیت های علمی و روحانی به دست منافقان کوردل در دهه اول انقلاب اسلامی را متاثر از اثر گذاری و اثر بخشی آنها در جامعه دانست.
حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی افزود: منافقان از این اثر گذاری و ارتباطی که روحانیت با مردم و امام راحل داشتند همواره در وحشت بوده بنابر این تصمیم به حذف آنها کردند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.
وی شهید حجت الاسلام رضایی را یکی از این شهدای گرانقدر دانست که منافقان کوردل به خاطر اثر گذاری که ایشان در جامعه و مردم داشتند و همواره در خط امام و رهبری بودند به شهادت رساندند اما با این اقدام جنایتکارانه نه تنها چراغ روشن و شمع فروزان روحانیت خاموش نشد بلکه درخشش و تابان آن فزونی یافت.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تلاش دشمنان انقلاب و نظام این است که به ارکان انقلاب و نظام آسیب جدی وارد سازند اظهار کرد: با وجود همه اقدامات تاکنون نتوانسته اند اهداف خود را عملی کنند و در تلاشند تا در بین مردم کسانی که از جایگاه و نفوذ خوبی در بین مردم برخوردار هستند آنها را تخریب تا از این طریق اهداف خود را پیاده کنند که باید هوشیار باشیم.
حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه دشمنان دین و اسلام با برنامه های مدون و مشخص سعی دارند به اسلام ناب و تشیع ضربه بزنند افزود: بی تردید مسلمانان و پیروان واقعی پیامبر(ص) اجازه نخواهند داد دشمنان نسخه شوم خود را علیه این نظام بپیچند .
حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین رضایی در 25دی ماه سال 61در جاده روستای سلاکجان -بی بالان در بخش کلاچای رودسر از سوی منافقان کوردل به شهادت رسید.
بخش کلاچای از توابع شهرستان رودسر در 80کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان