دیدار طلاب کرج با دبیر کل کانون هابیلیان

جمعی از طلاب علوم دینی شهرستان کرج با دبیر کل کانون هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) دیدار کردند.

سید محمد جواد هاشمی نژاد در اين ديدار ضمن اشاره به تاريخچه گروهک منافقين ابراز داشت: اين گروه در ظاهر باهدف تقابل با آمریکا و نظام شاهنشاهي تشکيل شد، اما تمايلات مارکسيستي و قدرت طلبي سرکردگان آن باعث شد خيلي زود به انحرافات شديدي دچار شوند و در درون خود نيز اعضاي ناراضي را شکنجه و نابود کنند.

وي ابراز داشت: در اين راستا بود که سران اين گروهک از همان ابتداي تشکيل اين فرقه از مردم و مبارزان واقعي آزادي مردم ايران دور افتادند و در زندان نيز تلاش داشتند برخي زندانيان را با خود همراه کنند. اما با افشاگري هاي روحانيان مبارز و انقلابي،‌ انديشه نفاق آن ها آشکار شد و نتوانستند براي اهداف خود هم پيمانان زيادي دست و پا کنند.

آقای هاشمی نژاد درادامه با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي گفت: نام گذاري اين فرقه به نام منافقين حقيقتاً نام گذاري درستي بود، زيرا سرکردگان منافقين تلاش کردند تا بر موج پيروزي انقلاب اسلامي سوار شوند و خود را از رهبران پيروزي انقلاب اسلامي بنامند.

وي افزود: مسعود رجوي فراموش کرده بود که در زندان هاي ساواک به همان کساني که آن ها را مبارز مي ناميد خيانت کرده و بدون کوچک ترين شکنجه اي تمام نزديکان خود را به ساواک لو داده و خود را از اعدام نجات داده بود.

وي افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي زماني که مردم دغدغه حفظ و حراست از نظام را داشتند، سران منافقين به دنبال قدرت و سلطه بر انقلاب بودند و یکی از علت هایی که به طور گسترده به ترور مردم کوچه و خیابان پرداختند، بی اقبالی مردم نسبت به منافقین و اندیشه های منحط آنان بود.

Tolab01

جنگ تحميلي ؛ آشکار شدن نفاق پنهان منافقين

وي با ذکر نمونه هایی از نفاق منافقين در جريان جنگ تحميلي اذعان کرد: گروهک منافقین با آغاز جنگ تحمیلى عراق علیه ایران موضع فریبکارانه اى را اتخاذ کرد، بدین ترتیب که در اعلامیه هاى آغازین خود، ضمن محکوم کردن تجاوز عراق، حضور نیروهاى خود را در جبهه هاى جنگ به خواست مقامات کشور و استفاده از آرم گروهکشان منوط دانست.

هاشمي نژاد ادامه داد: اين گروهک سپس در اطلاعیه دیگرى از حضور نیروهاى خود در جبهه هاى جنگ خبر داد، اما کمتر از یک ماه از آغاز جنگ نگذشته بود که دادستان انقلاب اسلامى آبادان ۴۱ نفر از اعضاى این گروهک را به اتهام جاسوسى بازداشت کرد و بايد گفت این گروهک در حالى مدعى حضور در جبهه ها بود که اساساً در تحلیل هایش این جنگ را جنگى ارتجاعى و ناعادلانه مى دانست.

دبيرکل خانواده شهداي ترور خاطر نشان کرد: پس از آشکار شدن ابعاد خيانت منافقين و رو در رويي آن ها با نظام و مردم، سرکرده آن ها با خيال بازگشت زود هنگام به کشور، به همراه رييس جمهور بي کفايتي که توسط امام و مجلس، رأي قطعي بر عدم کفايتش صادر شده بود،‌ از کشور فرار کرد و به فرانسه رفت.

وي اظهار داشت: رجوى از همان نخستین سال سکونت در فرانسه کوشید تا از طریق پیام ها و مصاحبه هایش به دولتمردان عراق بفهماند که او مى تواند با زیاده خواهى هاى عراق همراهى کند و حتى تا جایى پیش رفت که اروندرود را متعلق به عراق معرفى کرد و هماهنگ با عراق به جاى اروندرود واژه شط العرب را به کار برد و علاوه بر ارسال پیام هاى محبت آمیز براى رژیم عراق، کوشید متحدان خود را آماده پذیرش ارتباط و همکارى با عراق کند و همين رفتارها و گفته ها باعث فراهم شدن زمينه ملاقات رجوي و طارق عزيز در پاريس شد. کسي که ادعاي رهبري مردم ايران را داشت با دشمن ملت ايران پيمان دوستي بست و به عراق رفت تا خيانت به مردم کشورمان را وارد فاز جدي تري کند.

Tolab02

کمک هاي صدام به منافقين

فرزند آيت الله شهيد هاشمي نژاد تصريح کرد: به دنبال این سیاست صدام براي تقويت متحد خود 17 پايگاه نظامي به منافقين داد تا خوش خدمتي به صدام و خيانت به مردم ايران براي رجوي سهل تر و آسان تر انجام پذيرد و بايد گفت گروهک منافقين در طول دوران دفاع مقدس خدمات زيادي به صدام کرد که مي توان به اعزام گروه هایى براى انجام عملیات هاى ترور و خرابکارى به ویژه ترور رزمندگان و فرماندهان نظامى در داخل ایران، جاسوسى از تحرکات نظامى ایران، انجام تبلیغات مسموم از طریق رادیوى اختصاصى این گروه در عراق و نیز شایعه سازى براى تحت الشعاع قرار دادن حمایت هاى مردمى از جبهه ها اشاره کرد. بر همين اساس بود که نیروهاى وابسته به منافقین حضور گسترده اى در کنار نیروهاى عراقى داشتند و شنود مکالمات بى سیمى و تلفنى نیروهاى ایرانى بیشتر از سوى نیروهاى این سازمان صورت مى گرفت.

وي با اشاره به کمک هاي بيشتري که صدام در اختيار اين فرقه قرار داد گفت: صدام در زمان برنامه نفت در برابر غذا 36 ميليون بشکه نفت به اين سازمان کمک کرد و در دوران جنگ نيز انواع و اقسام ادوات و سلاح هاي نظامي را در اختيار منافقين قرار داده بود.

جاسوسي ؛ ترفند خوش خدمتي به غرب

دبير کل خانواده شهداي ترور افزود: منافقين در طول سال هاي گذشته بارها و به طرق مختلف با اقدام به جاسوسي براي صدام، آمريکا و اسرائيل، هم به امرار معاش نيروهاي خود در عراق رسيدگي نمود و هم در راستاي اهداف دشمنان کشور قدم برداشت و خيانت هاي گسترده اي نيز به مردم ميهنمان نمود.

وي به روند جاسوسي منافقين در جريان برنامه هاي هسته اي ايران اشاره کرد و افزود: جاسوسی این شبکه تروریست برای سرویس های امنیتی کشورهایی مانند آمریکا و اسزائیل ارزشمند است و از این جهت است که از منافقین حمایت می کنند.

Tolab03

هاشمی نژاد در ادامه یکی از روش های منافقین را هتاکی عنوان کرد و گفت: منافقین در زمان شهید بهشتی هتاکی های گسترده ای علیه ایشان صورت می دادند.

وی همچنین در ادامه رد پای منافقین را به راحتی وبدون تغییر در روش ها قابل وضوح دانست و تصریح کرد: آن ها امروز می دانند که منفورند، برای همین با نیروهایشان به صحنه نمی آیند، بلکه روش آن ها در شعار خلاصه می شود.

دبیرکل کانون هابیلیان در ادامه به تشکیل این کانون اشاره کرد و گفت:

ما به نمایندگی از فرزندان بیش از 16 هزار شهید ترور در کشور با هدف زنده نگه داشتن مظلومیت شهدا و روشنگری در خصوص جنایات منافقین این کانون را تشکیل داده و در داخل و خارج از کشور با شخصیت های بزرگی دیدار و گفتگو داشته ایم.

وی افزود : ما وظیفه داریم مانند شهدای انقلاب هر چه در توان داریم روشنگری کنیم و جریان نفاق را به مردم بشناسانیم.


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31