شهادت ۴ تن از رزمندگان قرارگاه قدس سپاه در درگیری با اشرار

سال 1400
162712776373789100
تاریخ: 1400/05/02

روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب‌شرق کشور از شهادت ۴ تن از رزمندگان قرارگاه قدس در درگیری شب گذشته با اشرار در منطقه گونیک از توابع شهرستان خاش خبر داد.

متاسفانه در روز شنبه دوم مرداد ۱۴۰۰ در یک حمله تروریستی تعدادی از رزمنده های سپاه قدس به شهادت رسیدند. قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران که در جنوب شرق کشورمان وظیفه برقراری امنیت را بر عهده دارد بارها توسط نیروهای جدایی طلب سیستان و بلوچستان مورد حمله قرار گرفته است

اسامی این افراد محمدعلی رخشانی و محمد نبی عمرزهی نادر ریگی حسین آبادی و حمید سهرابزهی می‌باشند. نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت این چهار رزمنده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفتند.

متن پیام

«فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ ۚ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا»
(کسانی که زندگی دنیا را به آخرت فروخته‌اند، باید در راه خدا پیکار کنند! و آن کس که در راه خدا پیکار کند، و کشته شود یا پیروز گردد، پاداش بزرگی به او خواهیم داد.) نساء/۷۴
شهادت، فیض عظیمی است که جز به نمونه‌ترین بندگان مخلص خداوند، عطا نمی‌گردد و چه فخری در این دنیای فانی بالاتر از این سعادت عظیم که نمی‌توان آن را با سنجش‌های بشری و انگیزه های مادی ارزیابی کرد.

درادامه پیام آمده است: ادامه دهندگان راه اباعبدالله(ع) و مکتب عاشورا و فرزندان امام خمینی(ره)، محدود به یک مذهب، یک زمان و یک مکان نیستند و امروز رزمندگان جان بر کف قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، شهیدان«محمدنبی عمرزهی، حمید سهراب‌زهی، نادر ریگی حسین‌آبادی و محمدعلی رخشانی»، ادامه دهندگان همین مسیر نورانی هستند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این جوانمردان عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و مردم شهیدپرور سیستان‌وبلوچستان، پیگیری و برخورد جدی با عوامل این واقعه تاسف‌بار را خواستارم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهیدان عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان قرار دارد.

 

شهر
خاش
تاریخ واقعه
1400/05/02
تعداد شهدا
4 نفر
فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان