روز مرگ گروهک تروریستی منافقین فرا رسیده‌است

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی نفاق را بهترین واژه برای توصیف گروهک تروریستی منافقین خواند و افزود: شعار ضد آمریکایی و ضد امپریالیستی این گروهک روزی گوش فلک را کَر کرده بود اما وقتی نتوانستند در دل ملت جا باز کنند روی به اقدامات مسلحانه و نظامی آوردند و ماهیت تروریستی خود را عیان کردند

Adyani

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با یادآوری تأکید باراک اوباما بر خروج گروهک تروریستی منافقین از عراق، گفت: روز مرگ این گروهک فرا رسیده‌ است.

سیدعلی ادیانی راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره سرنوشت گروهک ترویستی منافقین، گفت: مبانی تئوریک، فکری و نظری اعضای این گروهک تروریستی به لحاظ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی التقاطی از اندیشه‌های سکولار، سوسیالیستی و لیبرالیستی است و هیچ ارتباطی با آیین اسلام ندارد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی نفاق را بهترین واژه برای توصیف گروهک تروریستی منافقین خواند و افزود: شعار ضد آمریکایی و ضد امپریالیستی این گروهک روزی گوش فلک را کَر کرده بود اما وقتی نتوانستند در دل ملت جا باز کنند روی به اقدامات مسلحانه و نظامی آوردند و ماهیت تروریستی خود را عیان کردند.

وی ، افزود: خروج گروهک تروریستی منافقین از ایران، پناه بردن به دامن صدام حسین و جاسوسی و مبارزه مسلحانه با ملت و نظام جمهوری اسلامی همراه با رژیم بعث عراق از لکه‌های ننگ دیگری بود که اعضای آن انجام دادند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: ‌ خیزش ملت عراق بعد از سقوط صدام نگذاشت تا آمریکایی‌ها رژیم دست نشانده خود را بر سر کار آورند، بر همین اساس امروز دولت نوری مالکی با حمایت مردم و مراجع اعظام تقلید بویژه آیت الله سیستانی محکم برای اخراج گروهک تروریستی منافقین و بستن پایگاه اشرف در این کشور ایستاده است.

وی با بیان این‌که روز مرگ گروهک تروریستی منافقین فرا رسیده، ادامه داد: ‌ سرنوشت ذلت بار این گروهک عبرتی بزرگی برای سایر اوپوزیسیون و ضد انقلاب خارج نشین است چراکه اکنون نه در زیر خاک جای دارد و نه در روی خاک.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با یادآوری طرد گروهک تروریستی منافقین از سوی کشورهای اروپایی، تأکید کرد: تنها راه برای اعضای این گروهک آن است که توبه کنند و به آغوش ملت برگردند، البته آن‌ها که دستشان به خون مردم آغشته است مجازات و سایرین مشمول رأفت و گذشت اسلامی می‌شوند.

اوباما به سران این سازمان تروریستی گفته است که تا پایان سال عراق را ترک کنند وگرنه باید منتظر عواقب برخورد دولت عراق با خود باشند. مقامات بلند پایه آمریکایی گفته‌اند که ۳۴۰۰ نفر از افراد سازمان منافقین که در کمپ اشرف حضور دارند چاره‌ای ندارند جز اینکه تا ۳۱ دسامبر این کشور را ترک کنند؛ چون دولت عراق به آمریکا اطلاع داده که پس از این تاریخ این اردوگاه را پاکسازی خواهد کرد.

به نوشته روزنامه سوئیسی ۲۰ دقیقه، اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی سوییس به رغم اعمال فشار آمریکا پذیرش ۱۱ نفر از اعضای این سازمان را رد کرد. اداره فدارال سوئیس علت این اقدام را اینگونه اعلام کرد: «این افراد ریسک‌های زیادی برای امنیت کشور دارند». این روزنامه سوییسی ادامه داد: براساس گفته کار‌شناسان، حقیقتاً اعضای این سازمان بطور مافیائی عمل می‌کنند و در گذشته عملیات تروریستی زیادی انجام داده‌اند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان