شکنجه

  • بیا شرمنده خدا و خلق نشویم

    Edit2یک‌بار که ناخن‌هایم را می‌کشیدند طاقتم تمام شده بود و می‌خواستم اعتراف کنم، اما یکی از برادران سپاهی که با هم بودیم گفت: بیا شرمنده خدا و خلق نشویم.

    در بخشی از کتاب «بیست‌ودو روز نبرد» که توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده‌ است، آقابالا رمضانی

    ...
  • سی‌و‌هشتمین قربانی رفتار فرقه گونه منافقین

    Intercept Lead

    یکی از اعضای سابق گروهک منافقین گفت: به برخی از اعضای زن منافقین دستور داده شده تا رحم خود را با عمل جراحی بردارند تا تعهد خود را به سازمان ثابت كنند.

     

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان، حدود دو دهه پس از انتشار گزارش دیدبان حقوق‌بشر و مؤسسه رند درباره وضعیت اعضای منافقین

    ...
  • شهید عبدالرحمان سعیدی

    Abdolrahmanشهید عبدالرحمان سعیدی سال ۱۳۲۱ در روستای محمدآباد از توابع شهرستان دهگلان متولد شد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با تروریست‌ها و ضدانقلاب به عضویت سازمان پیشمرگان مسلمان کرد در آمد. در حمله تروریست‌ها به سنندج اسیر شد و دوازده روز وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها تحمل کرد و سرانجام در ۲۲شهریور۱۳۶۰ تیرباران شد و به شهادت رسید.
    🌹روحش شاد و یادش گرامی باد.

  • شهید سواره جنگلی

    Savareyy

    شهید سواره جنگلی سال ۱۳۴۲ در آذربایجان غربی متولد شد. با پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم و مقابله با ناامنی‌های بوجود آمده توسط گروهک‌های تروریستی و اشرار به عضویت بسیج در آمد از این جهت توسط عناصر گروهک‌ها به گروگان گرفته شد و در ۳۰مرداد۱۳۶۰ زیر شکنجه وحشیانه آنان به شهادت رسید.


    🌹روحش شاد و یادش گرامی باد.

  • مزدوری منافقین برای صدام

    Osara003سازمان مجاهدین خلق (منافقین) با هدف کسب اطلاعات برای رژیم بعث عراق و توسعه نیروی انسانی خود اقدام به تضعیف روحیه اسرای ایرانی و حتی شکنجه جسمی و روحی آنان در زندان‌های رژیم بعث کرد. در این راستا به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به کشور عزیزمان به بازخوانی اقدامات منافقین پرداخته‌ایم.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان، منافقین سال 1365 از فرانسه به عراق

    ...