اصفهان

  • شهید محمدتقی همدانیان

    Mt Hamedanian

    شهید محمدتقی همدانیان سال ۱۳۳۷ در اصفهان متولد شد. صافکار ونقاش خودرو بود و از این راه امرار معاش می‌کرد. باشروع جنگ تحمیلی برای دفاع از کشور به عضویت بسیج در آمد و به غرب کشور رفت و سرانجام در ۲۲دی۱۳۵۹ حین درگیری با گروهک‌های تروریستی در سنندج بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

    🌹روحش شاد و یادش گرامی باد.

  • شهید الیاس نصیری

    A Nasiry

    شهید الیاس نصیری  سال 1319 در اصفهان متولد شد. در کارهایش خیلی منظم بود و امنیت کشور برایش مهم از این جهت به استخدام ژاندارمری در آمد و در این لباس به کشور خدمت می کرد. سرانجام 18دی 1361  در درگیری مسلحانه عناصر گروهک‌های تروریستی به شهادت رسید.

  • شهید حسین شكوهی موسی آبادی

    H Shokohy

    شهید حسین شكوهی موسی آبادی سال 1344 در اصفهان متولد شد. کارگر بود، اخلاقی نیکو و پسندیده داشت. باشروع جنگ تحمیلی و ناامنی در غرب کشور به آنجا رفت و سرانجام در 14دی1360 در کامیاران بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.


    🌹روحش شاد و یادش گرامی باد.

  • شهید علیرضا محمدی

    AliR Mo

    شهید علیرضا محمدی سال 1334 در اصفهان متولد شد. کارگر بود، اخلاقی نیکو و پسندیده داشت و در وجودش آتشی درخشان از عشق به اسلام و امام شعله‌ور بود. 3 دی 1360 طی حمله گروهک های تروریستی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.


    🌹روحش شاد و یادش گرامی باد.

  • شهید اسماعیل ابوترابی

    E Abotorabi

    شهید اسماعیل ابوترابی، فرزند نوروزعلی، پانزدهم شهریور 1326 در اصفهان و در خانواده‌ای مذهبی و مستضعف به دنیا آمد. او تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند، سپس به دلیل مشکلات مالی خانواده‌اش، ترک تحصیل کرد و وارد بازار کار شد. او در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، در تظاهرات‌های انقلابی شرکت می‌کرد و پس از پیروزی انقلاب، به خدمت در جهاد سازندگی مشغول شد. وی کردستان را

    ...
  • شهید احمدرضا سعیدی خوزانی

    Ahmad R S Kh

    شهید احمدرضا سعیدی خوزانی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد. آهنگر و جوشکار بود و از این راه امرار معاش می‌کرد. باشروع جنگ تحمیلی و ناامنی در غرب کشور به آنجا رفت و سرانجام در ۴آذر۱۳۶۰ در سنندج بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.
    🌹روحش شاد و یادش گرامی باد.

  • شهید حسین بلالی مهیاری

    Hosin B M

    شهید حسین بلالی مهیاری سال ۱۳۳۹ در اصفهان متولد شد. کارگر بود و از این راه امرار معاش می‌کرد.۲آذر۱۳۶۰ در حالی که به فعالیت‌ها و کارهای روزانه خود مشغول بود، توسط تروریست‌ها ترور شد و به شهادت رسید.

  • شهید حسین محمدی

    H Mohamadi

    شهید حسین محمدی سال ۱۳۴۰ در اصفهان متولد شد. دانش‌آموز مقطع متوسطه بود که تروریست‌ها در غرب کشور ناامنی به وجود آوردند او مانند تمام جوانان کشور برای مقابله با دشمن به غرب کشور اعزام شد و سرانجام ۲۹آبان۱۳۶۰ در درگیری با تروریست‌ها براثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

  • شهید مرتضی کمالی‌دولت‌آبادی

    M K D A

    شهید مرتضی کمالی‌دولت‌آبادی سال ۱۳۲۹ در اصفهان متولد شد. تراشکار بود و از این راه امرار معاش می‌کرد. ۲۶آبان۱۳۶۱ در حالی که به فعالیت‌ها و کارهای روزانه خود مشغول بود، توسط تروریست‌ها به شهادت رسید.

  • شهید جواد آقابابایی

    J Agbabaii

    شهید جواد آقابابایی سال ۱۳۴۷ در اصفهان متولد شد. از مغازه آپاراتی و تعمیر لاستیک داشت و از این راه امرار معاش می‌کرد باشروع جنگ تحمیلی و ناامنی در غرب کشور به آنجا رفت و سرانجام در ۱۷آبان۱۳۶۱ در کامیاران بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

    روحش شاد و یادش گرامی باد.

  • شهید اسماعیل جهانگیری

    E Janan

    شهیداسماعیل جهانگیری سال ۱۳۳۴ در اصفهان متولد شد. کشاورز بود و از این راه امرار معاش می‌کرد. ۲۴مهر۱۳۶۰ در حالی که به فعالیت‌ها و کارهای روزانه خود مشغول بود، در سمیرم مورد سوء قصد تروریست‌ها قرار گرفت و براثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

    روحش شاد و یادش گرامی باد

  • شهید علی ضامن نظری مشهدی

    A Jo M

    شهید علی ضامن نظری مشهدی سال 1342 در اصفهان متولد شد. کارگر بود و از این راه امرار معاش می‌کرد. 10مهر1360 در چهارباغ بالا مورد‌سوءقصد عناصر گروهک‌های تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

  • شهید مهدی یار‌محمد‌یان

    Earmohamadi

    شهید مهدی یار‌محمد‌یان سال ۱۳۳۷ در اصفهان متولد شد. علاقه زیادی به عکاس داشت از این جهت وارد این حرفه شد. داشتن خانواده مذهبی و ظاهر حزب‌الهی‌اش باعث شد در لیست ترور گروهک‌های تروریستی قرار بگیرد و در ۱۷شهریور۱۳۶۰در اصفهان مورد سوءقصد تروریست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

  • شهید رمضان محمدی خروشادی

    Ramezon

    شهید رمضان محمدی خروشادی سال ۱۳۴۱ در اصفهان متولد شد. دانش‌آموز مقطع متوسطه بود. با تشكيل بسيج به عضويت آن در‌آمد و برای برقراری امنیت به غرب کشور اعزام شد سرانجام ۱۶شهریور۱۳۶۰ در حمله مسلحانه عناصر گروهک‌های تروریستی به سنندج به شهادت رسيد.

    روحش شاد و یادش گرامی باد.