شیوه ها و شگردهای تبلیغاتی

Karname Syah002

ابوالقاسم اثنی عشری(تروریست دستگیر شده تیم منافقین):چهارمین قسمت در زمینه تروریسم تبلیغاتی منافقین ، شیوه ها و شگردهای تبلیغاتی هستند . به طوری که روش اساسی سازمان برای پیشبرد مقاصدش ، بهره گیری از زور ، تهدید ، ارعاب و جو سازی و در یک کلمه اعمال شیوه تروریستی است . حالا فرق نمی کند که با درون تشکیلات خودش می خواهد برخورد کند و یا با مردم و جامعه ، در زمینه تبلیغات هم از همین شیوه ها بهره گیری می کند . یعنی شیوه اصلی کار در این زمینه همان شگرد همیشگی و اصلی است . بخاطر همین امر هم ما در این بحث تبلیغات منافقین را تروریسم تبلیغاتی نام گذاری کردیم .

اثر این شیوه در نیروهای درون تشکیلاتی و تبلیغات روی هوادارها و اعضاء ، چیزی جز ایجاد جو کاذب ، جو شانتاژ و جو رعب و وحشت نیست . از این طریق است که آنچه لازم و ضروری به نظر می رسد ، در ذهن افراد تشکیلاتی جای می گیرد و آنچه لازم نیست جا نمی گیرد . به عنوان نمونه از آنجا که منافقین مطمئن هستند هر فرد تشکیلاتی زنده دستگیر بشود ، در برخورد با مسئولان زندان و واقعیت های جامعه انقلابی ایران از گذشته خودش می برد و در خدمت جمهوری اسلامی در می آید . بخاطر این امر چنان وحشتی در دل افراد نسبت به زندان و مسئولان زندان ایجاد می کنند که بسیاری از اینها ( حتی خود ما ) تحت تاثیر این تبلیغات هنگام دستگیری اقدام به خودکشی می کنند . ( کاری با اصل غیر اسلامی بودن خودکشی نداریم ) نمونه های متعددی از نارنجک کشیدن توی شکم و خوردن قرص سیانور سراغ داریم . مثلا در یک مورد فردی با سرعت بیش از 120 کیلومتر در اتوبان در حرکت است و به علت اینکه خودش را تحت تعقیب نیروهای انقلابی می بیند ، نارنجک می کشد و خودش و زن و بچه خوردسالش را هلاک می کند . یا در مورد دیگری مادری که اصلا هیچکاره است ولی تحت تاثیر تروریسم تبلیغاتی درون تشکیلاتی قرص سیانور می خورد و یا شوهری که در مورد تسخیر لانه تیمی به دست برادران پاسدار ابتدا زنش و بعد خودش را به هلاکت می رساند و اینها همه به این علت صورت می گیرد که منافق وحشت دارند با واقعیت ها روبرو بشوند و از گذشته ظلمانی خودشان به روشنائی اسلام رو بیاورند . بنابراین با تروریسم تبلیغاتی درون تشکیلاتی عناصر و هواداران را به نحوی توجیه می کنند تا دست به خود کشی بزنند به این عنوان که دستگیر می شوند و تحت شکنجه قرار میگیرند .

این از شیوه های تبلیغاتی درون تشکیلات . در جامعه هم همین شیوه ها اما به انحاء دیگر مورد استفاده قرار می گیرد : تهدید تلفنی ، آتش زدن مغازه و خانه ، ترور ، حرکت های ایذائی ، نامه های تهدید آمیز ، فحاشی و تهمت و مارک زدن و غیره . تمام اینها به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد که به خیال خام منافقین مردم از صحنه خارج بشوند و حمایت 36 میلیونی مردم از نظام جمهوری اسلامی خدشه دار بشود .

درحالیکه انگیزه های مردم در دفاع از جمهوری اسلامی آنقدر بالاست که حتی وقتی مورد سوء قصد منافقین قرار می گیرند و شهید نمی شوند ، غبطه می خورند و می گویند : شاید لایق نبودیم که در راه انقلاب و اسلام و امام به دست منافقین شهید بشویم .

یکی دیگر از شیوه های تبلیغاتی منافقین که امروزه بیشتر در خارج کشور مورد استفاده قرار می گیرد ، بهره گیری از شیوه ها و سبک های تبلیغاتی غربی هاست . یعنی تبلیغ به سبک غربی . این شیوه البته قبلا در دوره پس از پیروزی انقلاب در کلیه میتینگها ، راهپیمائی ها و در تمام فعالیت های تبلیغی و فروش نشریه و گرفتن پلاکارد در سر چهارراه ها مورد استفاده قرار می گرفت . و الان هم باز این شیوه توسط شخص رجوی و سایر همپالگی ها و هواداران ناآگاهش مورد بهره برداری در خارج قرار می گیرد . رجوی می آید و در پشت مبل آخرین مدل روز لم می دهد و ژست و فیگور هنرپیشگی می گیرد و از او عکس می گیرند و آن عکس را برمی دارند و توی نشریاتشان چاپ می کنند . هواداران ناآگاه هم با ایجاد صحنه های جذاب ( به قول خودشان آکسیون ها ) توی خیابانها ساعت ها در آنجا مثلا آدمکی را که دارد اعدام می شود نشان می دهند و به این سبک تبلیغ می کنند .

 

کارنامه سیاه(52)

 

 


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان