مجاهدین خلق، فناتیک های ایرانی

Dastband01روزنامه لیبراسیون در گزارشی در مورد وضعیت داخلی فرقه مجاهدین خلق، تداوم تروریسم توسط سازمان و جایگاه واقعی فرقه رجوی در حال حاضر گزارشی تهیه کرده است که در آن با مصاحبه های مختلف و از جمله مصاحبه هایی با نجات یافتگان از فرقه در تهران وضعیت گذشته و حال فرقه مجاهدین خلق را تشریح کرده است.

آقای ژان پیر پرن در گزارش خود به چگونگی ارسال و سپس دستگیری آقای امین پرداخته و نقش سازمان رجوی را در کشتار مردم بی گناه به نمایش می گذارد. ایشان همچنین در تشریح وضعیت آقای علی مرادی و افراد مشابه که اسرای جنگی ایران و عراق محسوب می شدند و بعد از عملیات خودکشی جمعی فروغ جاویدان برای زیادتر جلوه دادن تعداد افراد فرقه تروریستی از طرف صدام حسین تحویل رجوی شدند پرداخته و چهره کریه دیگری از فرقه رجوی در خیانت و جنایت نسبت به مردم ایران و عراق را نمایان می سازد. آقای پرن در ادامه در مصاحبه هایی با آقای سلطانی و خانم شالچی به تشریح وضعیت سازمان تحت امر صدام حسین و کشتار اکراد عراق می پردازد و در لابه لای بیان تاریخ خیانت های ضد بشری و جنایات جنگی فرقه به چگونگی استفاده رجوی از روش های مغز شویی و وادار کردن افراد به اطاعت مطلق اشاره می نماید.

گزارش در ادامه به وضعیت اسفناک کنونی زندانیان بازداشتگاه اشرف پرداخته و خودسوزی از سر استیصال یاسر اکبری نصب که در اعتراض به فشار های روز افزون رهبران فرقه انجام گرفت را یاد آور شده و بعنوان سندی بر وضعیت گروگانهای رجوی در بازداشتگاه اشرف ارائه می دهد.

گزارش در پایان به رای دادگاهی اشاره می کند که از اتحادیه اروپا خواسته است تا روند توقیف اموال سازمان تروریستی مجاهدین را مورد باز بینی قرار دهد و اضافه می کند که این نوع پیروزی ها دردی را از این سازمان تروریست دوا نخواهد کرد. این گزارش فرض می گیرد که رای دادگاه به مفهوم آزاد شدن اموال سازمان در آینده نزدیک است. در گزارش به ادامه توقیف بودن اموال سازمان مجاهدین خلق بعنوان یک سازمان ثبت شده تروریستی از سال 2002 میلادی توسط اتحادیه اروپا بر اساس قانون دیگری که در سال 2005 به تصویب رسیده است اشاره ای نکرده است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان