اعتراف رجوی به قتل عام بیش از ده هزار ایرانی

Rajavi 19انتشار نامه‌‌هایی از مسعود رجوی به میخاییل گورباچف که در آن به قتل‌عام بیش از 10 هزار نفر از ایرانیان به اقرار خود مسعود رجوی اشاره شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) اخیرا از بین اسناد منتشر شده  حزب کمونیست در زمان اتحاد جماهیر شوروی، نامه‌هایی از سوی سرکرده ناپیدای منافقین، مسعود رجوی، به میخائیل سرگئیویچ گورباچف Mikhail Sergeyevich Gorbachev رهبر حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی که از طریق سفارت شوروی در بلغارستان برای او ارسال شده بود، در دسترس قرار گرفته است. کپی نامه‌ها در آرشیو دانشگاه استنفورد موجود است.

سه نامه مذکور که پرونده‌ آنها به شماره  24/15/89 در بايگانی حزب کمونيست اتحاد جماهیر شوروی بایگانی شده است. نامه ها که به سال 1985 میلادی (1364 شمسی) به شوروی و حزب کمونیست ارسال شده درست 4 سال بعد از فرار رجوی به فرانسه  و اردو زدن منافقین در زمین لیبرالیسم بوده است. در این نامه‌ها که امضای مسعود رجوی و فرهاد الفت (نماینده منافقین) را ذیل خود دارد از شوروی کمونیست درخواست کمک 300 میلیون دلاری و همچنین اعطای پناهندگی به تروریست‌‌های فراری منافقین از ایران داده شده است.

اما آنچه در این میان توجه را به خود جلب می‌کند اقرار صریح مسعود رجوی به قتل‌عام بیش از 10 هزار ایرانی پس از انقلاب اسلامی است که سند بسیار محکمی در کنار اسناد دیگر برای اثبات این واقعیت تاریخی است که منافقین در ریختن خون بیش از 12000 تن از مردم کشورمان دست داشته‌اند. در بخشی از این نامه به قلم رجوی آمده است:«رژیم با از دست دادن بیش از ۱۰ هزار تن از مهم‌ترین مهره‌ها و کادر‌های خود در رویاروئی با قوای مقاومت، ثبات و آینده خود را از دست داده و همچنین به اثبات رسیده است که به هیچ وجه قادر به از بین بردن سازمان مردمی، سراسری و مسلح ما و مقاومت رو به اعتلای آن و آلترناتیو دموکراتیک ـ ضد امپریالیستی که ما معرفی نموده‌ایم، نیست.»

همچنین در جای دیگری از شرح جنایات خود برای گورباچف چنین می‌نویسد:

«بیلان واقعی عملیات مجاهدین از سپتامبر ۸۴ تا سپتامبر ۸۵ که اسناد آن جزء به جزء منتشر شده بقرار زیراست؛

- ۳۲۰ رشته عملیات موفق در تهران، شهرستان‌ها و کردستان.

ـ ۱۵۰۰ تن کشته و زخمی از مزدوران رژیم.

ـ انهدام یا وارد کردن خسارت جدی به ۱۴۴۰ مرکز سرکوب و شکنجه یا مراکز تبلیغاتی و اداری دشمن.

ـ انفجار ۲۵۰ بمب قدرتمند تبلیغاتی در روز انتخابات فرمایشی جمهوری.

-از کار انداختن ۲۰ فروند جنگنده فانتوم و ۵۴۰ دستگاه نظامی دیگر.

و ...»

جالب آنکه رجوی برای جلب نظر گورباچف به او قول می‌دهد که تا کنگره بعدی حزب کمونیست اتحاد شوروی (کنگره بیست و هشتم[جولای ۱۹۹۰=خرداد ۶۹]) هیچ اثری از رژیم «جمهوری اسلامی» در ایران نخواهیم یافت.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان