یادواره شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار شد

Monafeghin.haram

    یادواره شهدای حادثه تروریستی انفجار در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) روز پنجشنبه با حضور خانواده این شهدا در مشهد برگزار شد.

به گزارش  هابیلیان و به نقل از ایرنا دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در این مراسم با بیان اینکه اسناد این حادثه در سال 73 به سازمان ملل ارائه شد گفت: حق این حادثه این بود که بیشتر به آن پرداخته شده و یاد شهدای آن زنده نگاه داشته شود.

محمدجواد لاریجانی افزود: ۴۰ سال پیش که انقلاب به پیروزی رسید، تفکر غرب این بود که این انقلاب به زودی افول خواهد کرد اما بعد از ۴۰ سال متوجه شدند که این انقلاب توانایی این را دارد که سیاست‌ های آنان را بی‌ اثر کند به همین دلیل مجبور شدند از پرده بیرون بیایند و نسبت به اسلام رفتار بسیار خشنی را در پیش گیرند.

وی اظهار داشت: هدف از به شهادت رساندن دانشمندان هسته ‌ای این بود که یک ملت از دستیابی به حوزه ‌های وسیع تکنولوژی محروم شود.

در این مراسم که با عنوان 'عاشورا در عاشورا' برگزار شد، خانواده 25 نفر از شهدای این واقعه و جمعی دیگر از خانواده های شهدای عملیاتهای تروریستی در کشور حضور داشتند.

همچنین از یک تابلو نقاشی با عنوان 'عاشورای رضوی' اثر حسن روح الامین در این مراسم رونمایی شد.

30 خرداد سال 1373 شمسی برابر با عصر عاشورای 1415 هجری قمری منافقین بمبی را در کنار ضریح حرم مطهر رضوی منفجر کردند که 27 شهید و 300 مجروح به جا گذاشت.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان