گرگ ها روبروي هم مي خوابند

تمامي افراد، گروه ها و احزابي كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي، در پي شكست قدرت نظام اسلامي ايران بودند و تحت پوشش هايي نظير ملي گرايي و ليبراليسم و با حمايت مستقيم و غيرمستقيم آمريكا و متحدان اروپايي و صهيونيسم آن براي نفوذ آمريكا در ايران اسلامي زمينه سازي مي كردند اگر ذره اي انصاف داشته باشند امروزه با مروري بر نامردي ها و پشت كردن شيطان بزرگ به مزدورانش بايد براي هميشه خود را وامدار اسلام ناب محمدي(ص)، ولايت فقيه و مردم مسلمان هميشه در صحنه ايران بدانند، چرا كه اگر خداي ناكرده در پي توطئه هاي رنگارنگ راه نفوذ استكبار جهاني و دنباله هاي آن به جمهوري اسلامي ايران هموار شده بود، نه تنها مردم مسلمان اين مرز و بوم، بلكه اكثر هواداران داخلي شيطان بزرگ نيز به سرنوشت دهشتناك مزدوران بيگانه در فلسطين، لبنان، عراق و افغانستان مبتلا مي شدند.

 

 

Monafegh Dc

 

در اخبار آمده بود كه آمريكا براثر فشار دولت و مردم عراق قبول كرده است عوامل روسياه و دژخيم منافقين را از مرزهاي ايران و عراق به مراكش انتقال دهد. ولي جمهوري اسلامي به انحلال اين گروهك وابسته به آمريكا اصرار ورزيده است. براستي چرا آمريكا با آگاهي به انزجار عمومي نسبت به منافقين و جنايات آنها، باز هم مي خواهد آنها را براي خود در كشوري كه هزاران كيلومتر از ايران دور است (مراكش) نگهدارد؟ اين سؤال را بايد كساني كه براي نزديكي با آمريكا سر و دست مي شكنند و با چشم پوشي از تمامي جنايات آمريكا و اروپا در دنياي كنوني، به اميد ليبراليسم و دموكراسي مورد تأييد آنان خيال پردازي مي كنند جواب دهند!

مجاهدين خلق (منافقين) بعلت بي هويتي و مسخ شدن در مزدوري به مرحله اي از كودني سياسي رسيده اند كه به جلادي آمريكا افتخار نمايند و بهر طريقي مي خواهند ثابت كنند كه از فالانژها، جوخه هاي اعدام مردم الجزاير، مزدوران بومي اسرائيل در لبنان و اردن و فلسطين، طالبان و القاعده گوي سبقت را ربوده اند، چرا كه فجيع تر از آن را در ايران، عراق و كردستان انجام داده اند.

مگر نه اينكه ابريشمچي (شوهر سابق مريم) بر روي سر سه تن از هموطنان خودكه به دست آنها اسير شده بود آب جوش مي ريخت و با تيغ پوست سرشان را مي كند!

كدام يك از مزدوران آمريكا را سراغ داريد كه نسبت به اعضاي مسئله دار خود رذيلانه ترين شكنجه ها را روا دارند. بيست و پنج سال پيش امام خميني(ره) با آينده نگري نسبت به سرنوشت و خوش رقصي هاي اين گروه براي شيطان بزرگ مي فرمايند «... چرا خودتان را به تباهي مي كشيد و با اسم استقلال ايران مي خواهيد ايران را به چنگال گرگ هاي قدرتمند مبتلا كنيد؟... جمهوري اسلامي استقلال واقعي شما را مي خواهد، جمهوري اسلامي آزادي شما را از دست اين گرگ هاي شرق و غرب مي خواهد. اين گروهك هاي بدبخت، اين گروهك هاي جنايتكار جوان هاي ما را بازي مي دهند، خودشان در پناهگاهها مي نشينند، و جوانهاي اين ملت را بسيج مي كنند برخلاف اسلام و برخلاف ملت مسلمان و در خدمت ابرقدرتها و خصوصاً آمريكا»(1)

همه آناني كه سعي مي كنند در بدنه جمهوري اسلامي به نفع آمريكا خللي وارد كنند بايد به سرنوشت طرفداران سياست هاي آمريكا و اسرائيل در فلسطين و لبنان به چشم عبرت بنگرند. و بدانند بفرض برآورده شدن آرزوهاي محال آنان، يا بايد، گراي محل سكونت و رفت و آمد شريف ترين و صادق ترين رهبران فلسطيني را به هلي كوپترها و هواپيماهاي اسرائيلي بدهند و يا اينكه خودشان نيز آماج ترور ايادي اسرائيل شوند. امام خميني يك بار فرمودند هر كس در جرگه گرگها درآمد ديگر خواب راحتي از دست گرگها نخواهد داشت. چرا كه گرگها از ترس يكديگر دايره وار و روبروي هم مي خوابند. ايكاش اين گروهها يكبار ديگر به سرنوشت بني صدر كه تسليم محض توطئه هاي آمريكا گرديده بود و بدترين لطمات را از مزدوران آمريكا (منافقين و اطرافيان وابسته اش) متحمل گرديد را بررسي نموده و نصايح امام را در اين مورد بگوش جان بشنوند.

«... اينها گمان مي كردند كه ملت ما هم ملتي است كه ديگر مي شود گولشان زد. با تمام قوا براي گول زدن ملت قيام كردند و مع الاسف گروه هاي مختلفي كه بعضي شان هم متدين هستند و نمازخوان هستند، آنها هم در اين ميدان وارد بودند و هستند. كراراً من گفتم كه بيا، برو از اين گروهك هاي فاسد، از اين منافقين تبري كن، حيثيت خودت را از دست نده. بيا و برو در ملأ عام و اينها را از خود بران، اينها تو را به تباهي مي كشند و اين گرگ هائي كه در اطراف تو جمع شده اند و (الابعض محدود آنها) همه آنها گرگ هائي هستند كه مي خواهند ترا به تباهي بكشند. اينها را از خود بران...

من امروز هم علاقه به اين دارم كه اين گروههائي كه مسلمان هستند. اين جمعيتي كه نمازخوان هستند. اين جمعيتي كه با خدا باز قطع مراوده نكردند اين آقاياني كه باز رابطه شان را با اسلام قطع نكرده اند اينها بايد به هوش باشند و حساب خودشان را از آنهائي كه قيام به ضد اسلام كردند جدا كنند... از آنهايي كه اسلام را براي امروز صحيح نمي دانند و احكام اسلام را مال هزار و چهارصد سال پيش مي دانند تبري كنند. من صلاح شما را مي دانم، نگذاريد خداي نخواسته آن چيزي كه بر سر ديگران آمد به سر شما بيايد. من علاقه دارم به اينكه همه شما دور پرچم اسلام با هم بايستيد در مقابل آمريكا... شما مي خواهيد به كجا بكشانيد اين كشور را؟ كوشش شما متدينين در اين است كه اين كشور كجا برود؟ در آغوش آمريكا برود؟! در آغوش شوروي برود؟! شما نمي دانيد كه اگر ايجاد اختلاف فرض محال بتوانيد بين گروه هاي اسلامي بكنيد، اين به جز اينكه آمريكا بيايد و اين كشور را به دست بگيرد يا شوروي اين كار را بكند نتيجه ديگري دارد؟...

شما همه اين ملت را به آمريكا مي خواهيد بفروشيد؟

... عبرت بگيريد، عبرت بگيريد از اين حوادث تاريخ، تاريخ معلم انسان است تعليم بگيريد، شماها چند سال ديگر نيستيد در عالم، چمران هم نيست چمران باعزت و عظمت و با تعهد به اسلام جان خودش را فدا كرد و در اين دنيا شرف را بيمه كرد و در آن دنيا هم رحمت خدا را بيمه كرد ما و شما هم خواهيم رفت. مثل چمران بميريد... شماها با اينكه در سياست بزرگ شديد شم سياسي نداريد چنانچه آقاي بني صدر هم شم سياسي نداشت من الآن هم نصيحت مي كنم آقاي بني صدر را به اينكه نبادا در دام اين گرگ هايي كه در خارج اين كشور نشستند و كمين كردند بيفتيد و اين آبرويي كه از دست داديد بدتر شود... به دام اين اشخاصي كه مثل اژدها دهان باز كرده اند تا همه حيثيت تو را به باد فنا بدهند و ببلعند نيفت.» (2)

1و 2) صحيفه نور ج 15 ص 30

منبع: کیهان


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31