گروهک منافقین اهداف خود را با ترور دنبال می‌کند

 169525831

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه تاریخ از شرح شکنجه‌های گروهک تروریستی منافقین شرمسار است گفت: این گروهک اهدف خود را با ترور پیش می‌بَرد.

 

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابوالحسن نواب روز یکشنبه در نشست نقد و بررسی کتاب فرقه‌ای در قلب جمهوری اسلامی که در تالار صدر دانشگاه ادیان و مذاهب در قم برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: منافقین یا همان گروهکی که خود را مجاهدین خلق می‌دانند، خسارت بارتر، آدمکش‌تر و بدتر از داعش هستند.

 

وی افزود: داعش آشکارا به میدان می‌آید و شروع به جنگ مستقیم می‌کند و افراد هم پاسخ آن را می‌دهند ولی فرقه رجوی و مجاهدین خلق که در طول تاریخ انقلاب‌اسلامی تا به امروز به جز مرگ و دمار و نابودی برای بشریت چیز دیگری نداشتند، ناجوانمردانه اقدام به کُشتن افراد می‌کنند.

 

رئیس دانشگاه ادیان با یادآوری اینکه حضرت امام (ره) هیچ‌گاه به مساله ترور تَن نداد یادآور شد: از سال ۴۲ که انقلاب را آغاز کرد تا سال ۵۷ به هیچ گروهی حتی گروه‌های ملتزم و متدینی که اجازه می‌خواستند کسی را ترور کنند، اجازه چنین کاری را نداد.

 

نواب خاطرنشان کرد: رزم آرا نخست وزیر حکومت پهلوی، با تمام اندیشه‌های امام مخالفت و سعی می‌کرد با مخالفت با انقلاب امام، همه مبانی را زیر سوال ببرد و ضربه‌ای محکم به پیکره انقلاب بزند.

 

وی ادامه داد: گروهی از مسلمانان و مجاهدان راستین که اسمشان موتلفه بود، تصمیم داشتند، رزم آرا را ترور کنند، در این خصوص از امام استفتا کردند، ولی امام در پاسخ گفت، اجازه ترور کسی را نمی‌دهم، و آنها از مراجع دیگر استفتا کردند و سعی کردند این کار را عملی کنند.

 

رئیس دانشگاه ادیان‌ و مذاهب بیان داشت: منافقین شکنجه‌هایی کردند که امروز تاریخ از نوشتن آن شرم دارد، سال‌هایی بود در انقلاب‌اسلامی ایران که هر کس ریش داشت و در محل زندگی خود معروف به تدین بود، یک نفر با موتور گلوله‌ای در مغزش خالی می‌کرد و می‌رفت، بدون هیچ دلیلی صرف اینکه او فقط یک کاسب متدین بود.

 

وی ادامه داد: ما روحانیانی را می‌شناختیم که ارتباطی با انقلاب نداشتند، صرف اینکه روحانی بودند در خیابان ترور شده بودند.

 

نواب گفت: منافقین به محتوا کاری نداشتند، قصد داشتند یک هدفی را با ترور پیش ببرند.

 

وی گفت: در بین مبارزه‌هایی که ملت‌ها داشتند، حتی نازی‌ها و حتی کسانی که با کودتا سرکار آمدند، نمونه کشتار و ترور مجاهدین خلق یا همان منافقین بی‌نظیر است.

 

وی افزود: انفجارهایی که انجام می‌دادند، سقف‌هایی که فرود آوردند، کشتارهایی که کردند، انسان‌های نفوذی که داخل کردند، هر کاری که ممکن بود، انجام می‌دادند و امروز نیز با هر شیوه ممکنی که بتوانند از شیوه ترور فکری، بیولوژیکی، رسانه‌ای و استفاده از هر نوع ابزاری، تلاش دارند، تفکر باطل خود را که به لطف خداوند به هیچ‌جایی هم نرسید، جا بیندازند.

 

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: در طول تاریخ از صدر اسلام تاکنون ترور محکوم بوده، هیچ آیینی این کار را تایید نکرده، هیچ مبنایی نیز ترور را تایید نمی‌کند و همه اندیشه‌های بشری و همه ادیان در مقابل این تفکر هستند، و همه شیوه‌های درست اداره حکومت‌ها روش ترور فرد را محکوم می‌کنند و هیچ‌گاه در طول تاریخ بشری نه این این شیوه به جایی رسیده و نه کسی آن را تایید کرده است.

 

در این نشست، کتاب فرقه‌ای در قلب جمهوری اسلامی که توسط ناتالی گوله یک سیاستمدار زن فرانسوی نوشته و توسط روح‌الله قاسمی نیز ترجمه شده، رونمایی شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان