گرمای 125 درجه برای رزمندگان دروغین!

Doruogh

حامیان اندک تروریست ها هنوز امیدوارند باتحصن خود در ژنو و نیویورک ، ترحم سازمانهای حقوق بشری را به نفع خود جلب کنند و دیدگاه عمومی افکار عمومی جهان را مصادره به مطلوب کنند . برای اینکه این مساله با نهایت بهره برداری و تاثیر گذاری بیشتری دنبال شود ، سران این باند تلاش می کنند از همه ابزارهای دم دستی استفاده کنند . این ابزارهای جلب توجه به موارد مختلف دسته بندی می شوند ؛ تحصن در مقابل دفاتر مجامع حقوق بشری ، خود زنی و فرافکنی مشکلات و افتضاحات درون فرقه ، نشست و برخورد با اندک پارلمنترهای اروپایی مخالف ایران ، صدور بیانیه های رنگارنگ و داد و بی داد و تعیین تکلیف کردن برای مقامات و دولت های اروپایی که مدافع ابقای منافقین در لیست تروریستی هستند و موارد مشابه دیگر .

ویژگی مشترک تمامی این روش ها در باند منافقین این است که سران باند رجوی علی رغم بی توجهی افکار عمومی جهان به این مساله و با وجود اینکه رسانه های اروپایی تجمع آنها را تجمع عده ای تروریست می دانند ، این است که تلاش می کنند همانند فیلمهای هندی ، جلوه های غلو آمیز بسیارشدیدی به ماجرا ببخشند . همه می دانیم که در فیلمهای هندی قهرمان اصلی ماجرا یا در اوج قدرت و توانایی قرار دارد و قادر است دست به کارهایی بزند که افراد عادی قادر به انجام آن نیستند تا به این وسیله همه را هیجانی کند و خودرا به جای او قرار دهند و یا آنقدر مورد ظلم و ستم قرار می گیرد که به ناچار همه تماشاچی ها را مجبور می کند برای این درد و ستم گریه کرده و آرزو کنند که ای کاش می توانستند به هر قیمتی که شده به او کمک کنند .از موارد مثال اول می توان به " پایداری اشرف قهرمان " و " پایداری شهرشرف درمقابل تهدیدات فراوان رژیم اشرف " ، " سیلی بزرگ مقاومت ایران به رژیم آخوندی " ، " کارزار بزرگ مجاهدین خلق برای مبارزه با تروریسم و بنیاد گرایی " ، " پاسخ دندان شکن رزمندگان شهر اشرف به رژیم آخوندی " و " اقتدار و توانایی رزمندگان شهر اشرف و آمادگی برای مقابله با توطئه های رژیم آخوندی " اشاره نمود . اما در مورد دوم و مساله مظلوم نمایی می توان به موارد زیاد تری اشاره نمود . کافی است سری به سایت های باند رجوی بزنیم و در مورد تحصن بی نتیجه ای که نیروهای اجاره ای باند رجوی از مدتی پیش آغاز کرده اند اشاره ای داشته باشیم . تیتر و متن این سایت ها این روزها بسیار شبیه همان فیلمهای پر از اشک و آهی است که تهیه کننده و کارگردان آنها برای گیشه و فروش بیشتر از هنرپیشه های خود می خواهند تا غلو شده و پر سوز و گداز نقش بازی کنند ، درست همان چیزی که سران باند منافقین از متحصنین خود می خواهند و از طرف دیگر از نویسندگان این سایت ها خواسته می شود ابعاد این بازی ها را با نهایت مهارت رسانه ای پوشش دهند تا شاید کسی پیدا شود و ترحمی به این جماعت نشان دهد : به نمونه های این دست توجه کنیم : " شصت و هفتمین روز تحصن حامیان مقاومت درزیر باران سیل آسا برگزار شد " ، " همانگونه که نطفه خورشید درتاریکی و طولانی ترین شب سال، یعنی شب یلدا بسته می شود ، خورشید پیروزی نیز از دل سیاه ترین شب تاریخ میهنمان تحت سلطه رژیم آخوندهای جنایتکار ، سر بر خواهد آورد." و یا نظری که غلظت احساس آن بیشتر است : " ما سرافرازانه شبهای سیاه و تار میهن را پشت سر خواهیم گذاشت و روزهای روشن آینده را با مقاومت خود پیش رو خواهیم داشت . " ، " شصت و چهارمین روز تحصن ایرانیان آزاد و خانواده های مجاهدان اشرف در هوای بارانی و سرد ژنو ، ولی با گرمای پایداری متحصنان و با تاکید بر ایستادگی تا تضمین حفاظت و حقوق اشرفیان قهرمان و با شعارهایی از جمله اشرف امید دلهاست خار چشم آخوندهاست . " و یا " ما به تک تک شما قهرمانان به ویژه شیر زنان مجاهدی که آموزگار ایستادگی و شجاعت درسیاه ترین دوران تاریخ ایران هستید ، افتخار می کنیم و بی گمان خورشید آزادی با مجاهدت رزم آوران رهایی برآسمان ایران زمین طلوع خواهد کرد . "

اگر چه این ترفند همانطور که مشخص است به ثمر ننشسته اما منافقین فقط به این مساله بسنده نکرده اند و برای آنکه بیش از پیش توجه گروه ها را به خود جلب کنند و ترحم مردم عراق را نیز برای خود به ارمغان آورند علاوه بر فاز سوز و گداز از امکانات دیگری از جمله نیروهای حقوق بگیر خود در عراق نیز استفاده کرده اند تا اینگونه جلوه داده شود که مردم عراق نیز خواهان ماندن آنها در عراق هستند . از این رو در طی هفته های اخیر قلم به دستان منافقین دربرخی نشریات وابسته به جریان حزب بعث نیز بر پدال خوش خدمتی و قدر شناسی بیش از گذشته پا می فشارند : " مجاهدان خلق ساکن اشرف امروز پیشقراولان و پیشتازان ایران هستند و رژیم تا سرحد مرگ از آنها می هراسند زیرا که ریشه درداخل ایران دارند و بهترین کسانی هستند که از جنایات و مقاصد این رژیم جنایتکار آگاهند و کلید پایان حیات آن را در دست دارند ! "

البته وقتی هنوز این موارد به ثمر ننشسته است می بینیم که منافقین از شدت درماندگی به هذیان گویی و مهمل بافی وخلق ادبیات جدید! نیز روی آورده اند : " خوشحالیم که در طی 50 روز از تحصن طرفداران مقاومت ، (پنجاه چندان) مقاومت کرده ایم ." البته اگر تاکنون معنی پنجاه چندان برای کسی مشخص شد برای ما نیز مشخص می شود . و یا اشاره به حرف های مثلا یکی از طرفداران باند رجوی به نام مجید که از نیویورک با تلویزیون منافقین تماس گرفت و از تحصن طرفداران فرقه در نیویورک خبر داد و گفت : " رژیم آخوندی در گرمای 125 درجه اقدام به انفجار مرکز آبرسانی شهر اشرف کرد " البته قابل توجه همه ما هست که آب در دمای 100 درجه به جوش می آید . حالاحسابش را بکنید که 125 درجه چه دروغ بزرگی است .

البته در روزهای آینده شاهد تشدید این شیوه ها خواهیم بود ، شیوه هایی که با ناتوانی هر چه بیشتر سران باند رجوی در تحریک افکار عمومی جهان ، همراه با دروغ های بزرگ تری خواهد بود تا قصه بزرگ نمایی و تخصص منافقین در ساخت فیلم هندی بیش از پیش بروز پیدا کند .


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29