کمک آمریکا به گروه‌های تروریستی از موانع حل مسئله‌ تروریسم است

 

Rahbariitalia1

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز (سه‌شنبه) در دیدار با آقای «متئو رنتزی» نخست‌وزیر ایتالیا مبارزه با تروریسم را موضوع دیگری در همکاری‌های دو کشور دانستند و گفتند: تعدادی از کشورهای اروپایی از بعضی گروه‌های خشن تروریستی تا مدت‌ها حمایت می‌کردند و امروز موج خطرناک و فراگیر تروریسم به اروپا نیز رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای کمک‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا به گروه‌های تروریستی را از موانع حل مسئله‌ی تروریسم برشمردند و افزودند: اخبار مستند و دقیقی از کمکهای آمریکا به داعش و برخی گروههای تررویستی دیگر وجود دارد و همین حالا هم که ائتلاف ضد داعش تشکیل داده‌اند، برخی دستگاههای آمریکایی به‌شکل دیگری در حال کمک به داعش هستند.

رهبر انقلاب با تأیید اظهارات نخست‌وزیر ایتالیا در خصوص «مبارزه‌ی فرهنگی با تروریسم در کنار مبارزه‌ی نظامی و مالی» خاطرنشان کردند: دستگاه‌های عظیم تبلیغاتی در دنیا که تحت سلطه‌ی سیاستمداران غربی هستند، به بهانه‌ی اقدامات عده‌ای شرور و تروریست، اسلام‌ستیزی به راه می‌اندازند و توطئه‌های پشت‌پرده‌ی سیاسی، کار را در مبارزه‌ی فرهنگی مشکل می‌کند.

در این دیدار که آقای روحانی رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، آقای «متئو رنتزی» نخست‌وزیر ایتالیا با اشاره به گسترش دامنه‌ی تروریسم به اروپا، راه مقابله با آن را ریشه‌کنی نظامی سازمان‌های تروریستی و قطع منابع مالی آنان در فروش نفت و آثار باستانی خواند و گفت: ریشه‌کنی داعش برای ما در اولویت قرار دارد و خرسندیم که در این زمینه نظرات مشترکی با ایران داریم.

نخست‌وزیر ایتالیا با ابراز تأسف از تخریب وجهه‌ی اسلام به بهانه‌ی تروریسم، گفت: امروز وقتی اقدامی تروریستی در اروپا انجام می‌شود، بعضی مسئولین به‌جای محکوم کردن تروریسم، اسلام را محکوم می‌کنند و مثلاً نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تبلیغات خود ادعا می‌کند مقصر مسئله‌ی تروریسم، اسلام است!

آقای رنتزی، کار فرهنگی را بخش دیگری از مبارزه با تروریسم دانست و افزود: ما باید نشان دهیم که ادیان در پی صلح، گفت‌وگو و همزیستی مسالمت‌آمیز بشر هستند و اقتدار و نقش جنابعالی به‌عنوان رهبر عالی جهان اسلام در ترویج این نگاه، بسیار حائز اهمیت است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان