کار سردار شاطری بزرگتر از فتح جبهه و منطقه عملیاتی بود

Soleymaniفرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سردار شهید شاطری تاکید کرد کار سردار شاطری بزرگتر از فتح جبهه و منطقه عملیاتی بود؛ او با حقیقت عمل و اخلاق خود دل‌ها را به تسخیر درآورد و بزرگی او پس از شهادتش نمایان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) سرلشکر قاسم سلیمانی در نخستین سالگرد سردار شهید حاج حسن شاطری، رئیس هیئت ایرانی ستاد بازسازی لبنان در شبستان اعظم آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) سمنان اظهار داشت: گرچه امروز در ادامه حرکت‌های گذشته، شماری از کشورهای اسلامی مدعی رهبری جهان اسلام هستند و برای دستیابی  به این عنوان تلاش می‌کنند، اما هیچ کشوری جز ایران نمی‌تواند این مسئولیت خطیر را برعهده گیرد.

سلیمانی تصریح کرد: جامعه امام زمانی در دوران دفاع مقدس به خوبی شکل گرفت و امثال شهیدان باکری و خرازی در این دوره بسیار الگو بودند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اینکه سردار شهید شاطری یک مدل اخلاقی و رفتاری و الگویی بی‌بدیل در جهان محسوب می‌شود، گفت: سردار شاطری وقتی در لبنان وارد شد، سازندگی‌های بسیاری به وجود آورد.

وی گفت: با رفتار سردار شاطری، مناطق جنوب لبنان آنچنان عوض شد که فکر نمی‌کنیم هیچکس به اندازه او توانسته باشد در این کشور کار کند و به تبلیغ مذهب شیعه بپردازد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کار سردار شاطری بزرگتر از فتح جبهه و منطقه عملیاتی بود؛ او با حقیقت عمل و اخلاق خود دل‌ها را به تسخیر درآورد و بزرگی او پس از شهادتش نمایان شد.

سلیمانی با بیان اینکه شهید شاطری یک مدل و الگوی موفق و تمام عیار برای جهان اسلام بود، ادامه داد: نظیر این شهید هستند که انقلاب و مذهب اسلام را بیمه می‌کنند و همواره در دل‌ها جاودان می‌مانند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان