پوستر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام‌آبادغرب رونمایی شد

169269226

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، یادبود دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یک هزار و ۲۸۰ شهید شهرستان اسلام‌آبادغرب روز شنبه آغاز به کار کرد و پوستر جشنواره نیز رونمایی شد.

 

به گزارش  هابیلیان به نقل از ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب و دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه این رویداد هنری در چهار بخش نمایشنامه نویسی،  نمایشنامه خوانی، تئاتر صحنه ای و نمایش خیابانی می شود، گفت: تاکنون ۲۰۵ اثر از ۲۷ استان کشور در این جشنواره حضور دارند.

 

«خسرو تمری» افزود: بخش اول جشنواره از تاریخ ۲۰ آذر لغایت ۷ دی و بخش خیابانی از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ اسفند در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد.

 

او گفت: تئاتر مرصاد یک سنگر مستحکم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس است بطوریکه اگر روزی فرزندان این شهر با فدای جان خود از کیان اسلامی دفاع کردند، امروز فرزندان همان بزرگ مردان در سنگر هنر این رسالت را ادامه می دهند. 

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا گفت: امروز تئاتر ملی مرصاد قرار است که پیام رشادت ها و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس را به ایران اسلامی و جهان با قالب هنر مخابره کند.

 

حجت الاسلام «زمانی موسوی» با اشاره به اینکه بسیاری از شهدا در اسلام آبادغرب نفس کشیده اند که تئاتر مرصاد قرار است راه، رسم و رشادت های شهدا را بازگو نماید، افزود: خروجی هنر اسلامی حیات طیبه است و تئاتر ملی مرصاد یکی از کارهای هنری ارزشمند و دارای یک رزومه بسیار قوی است که می تواند مشت محکمی بر دهان مخالفین نظام خصوصا منافقین بکوبد.

 

«جهانبخش حیدری» فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز در این مراسم تئاتر مرصاد را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: تئاتر مرصاد یادآور حماسه آفرینی مردم ایران به ویژه مردم اسلام آبادغرب در طول هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد است و باید با زبان هنر رشادت و افتخار آفرین های شهدا و رزمندگان را به جامعه و نسل آینده منتقل کرد.

 

در این مراسم از تعدادی از پرستاران شهرستان همزمان با هفته پرستار و میلاد حضرت زینب تقدیر شد و در پایان از پوستر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد رونمایی شد.

 

پیش از شروع مراسم رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد، هنرمندان و مسئولان شهرستان اسلام‌آبادغرب با حضور در گلزار شهدا این شهر با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان