و به راستی چماقداران چه کسانی هستند؟!(2)

آقای غفوری استاندار خراسان پس از اطلاع از جریان درگیری به محل ستاد مجاهدین می آید و از مردم مصراً می خواهند درگیری را خاتمه دهند.مردم موافقت می کنند که در صورت تخلیه ستاد آنها متفرق خواهند شد.

Chomaqdaran04

مسئولین سازمان مجاهدین خلق - شاخه مشهد از مقامات مسئول می خواهند که نامه ای از بنیاد مستضعفین با مهر و امضای دادستان بیاورند که آنها ساختمان را تخلیه کنند ، که این کار انجام گرفته و آنها متعهد می شوند که ساختمان مزبور را ترک کنند ، روز یکشنبه چون مجاهدین به تعهد خود عمل نکردند ، مردم در آنجا اجتماع کرده و با شعار، مجدداً خواستار تخلیه سازمان می شوند که البته در اینجا بارانی از سنگهای ریز و درشت از پشت سنگرهایی که مجاهدین بر بام ستاد مرکزی قبلا ساخته بودند ، سنگ بسیاری سرها و چشم ها و صورت ها را به خون آلود و ناجوانمردانه مردم بی سلاحی را که با قلبهایی لبریز از عشق به خدا و ایمان به اسلام همواره در میدان نبرد با جهانخواران پیشتاز بوده اند را به خاک و خون کشید

.

این نیروهای به اصطلاح مردمی چون دیگر در برابر توده مردم تاب مقاومت نداشتند به تخلیه ستاد پرداختند ، در اینجا این سوال مطرح می شود که آیا اینها اگر قصد ایجاد درگیری نداشتند و اگر نمی خواستند بلوای چنان خونین برپا شود چرا ستاد را آرام تخلیه نکردند ؟ چرا مردم بی سلاح را سنگباران کردند ؟ چرا با شعارهای تحریک آمیز احساسات مذهبی توده صدیق و مبارز ما را تحریک کردند که درگیری ها ادامه یابد ؟ به راستی آنها با این عمل چه هدفی را تعقیب می کردند ؟

 

در هر حال درگیری تا عصر ادامه می یابد ، بعد از ظهر مردم در حالی که کم کم متفرق می شدند ، ناگهان با حمله گازانبری میلیشیای خلقی !! رو به رو می شوند ، که به صورتی تهاجمی مردم را از یک طرف تا کوی دکتری و از طرفی دیگر تا میدان شهناز به عقب می رانند .

 

مردم که قبلا تا حدی آرام گرفته بودند با این حمله تهاجمی مجاهدین به شدت برآشفته می شوند و مجددا دور هم جمع شده و به طرف خانه جوانان حمله می کنند . که ناگهان از داخل ساختمان تیراندازی می شود . خشم مردم با این عمل مجاهدین به اوج می رسد و در حالی که شعار می دهند به طرف خانه جوانان پیشروی می کنند . شهربانی که در آنجا قبلا مستقر شده بود از ارتش و سپاه برای کنترل مردم و خاتمه دادن به درگیری کمک می طلبد که ارتش نمی پذیرد ، سپاه بلافاصله وارد صحنه می شود ، و با تیرانداری هوائی سعی می کند جلوی حمله مردم را به خانه جوانان بگیرد که خوشبختانه موفق می شود ، حال یک مسئله مبهم است که روشن شدنش ضروری است و آن کشته شدن شکرالله مشکین فام از طرفداران مجاهدین خلق است ، که سازمان مجاهدین در این قضیه سپاه پاسداران را متهم کرده است :

Chomaqdaran05

اولاً باید گفت که اگر سپاه دخالت نمی کرد و مردم خشمگین را کنترل نمی نمود مسلم با حمله مردم شاید بیش از 100 نفر به قتل می رسیدند و این عمل سپاه صرفا به خاطر جداسازی نیروهای درگیر بوده و تیراندازی های پاسداران نیز هوائی بوده است ، ثانیاً عناصر مسلحی بین جمعیت بوده اند که با نشانه گیری تیراندازی می کردند که در این زمینه گزارشات و اطلاعات زیادی به دست آمده و ثالثاً از جانب خود مجاهدین نیز تیراندازی می شده است . با وجود اینکه در چنین جوی مشکین فام به قتل می رسد وقیحانه سازمان مجاهدین خلق سپاه را متهم به قتل می کند و آنها را تحریک شده و چماق به دست می خواند ؟

 

آیا اگر سپاه دخالت نمی کرد چه نیروئی می توانست جلوی خشم طوفانی مردم زخمی شده و زجر کشیده را بگیرد ؟

آیا چشمهایی که به وسیله سنگهای میلیشیای رزمنده به درد آمده « عکس شماره 32 » و سرهایی که شکافته شده « عکس شماره 34 » و پاهایی که در اثر اصابت گلوله خلقی ها مجروح شده « عکس شماده 66 » گواهان صادقی نیستند بر اینکه چگونه حقایق تحریف می شود و چگونه کسانی که خود عامل اصلی شدت گیری نزاع ها بوده اند ، با مظلوم نمائی و متهم کردن دیگران مقاصد شوم خود را تحقق می بخشند ؟

 

 

و به راستی چماقداران چه کسانی هستند؟!(1)


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان