هم‌پیمان شدن با صدام، بزرگترین خیانت‌ به ملت ایران بود

00923777

گروهک تروریستی کومله و منافقین در جنگ ایران و عراق، دوشادوش صدام، دست به حمله‌ای عليه نظام جمهوري اسلامي و ملت ایران زدند. هزاران تن از جوانان و زنان و کودکان، قربانی خیانت این گروهک‌های تروریستی شدند. شهید حسین کارگر از جمله قربانیانی است که توسط کومله ترور شد. وی در تاریخ 4بهمن1343 در روستای ابراهیم‌آباد از توابع شهرستان زرند، در خانواده‌ای ساده‌زیست متولد شد. پدرش کشاورز و مادرش خانه‌دار بود. آن‌ها پنج خواهر و چهار برادر بودند.

حسین تحصیلاتش را تا مقطع راهنمایی ادامه داد. او در فعالیت‌های انقلابی نقش موثری داشت و در 18سالگی عازم کردستان برای انجام خدمت سربازی شد.

سرانجام حسین کارگر در 19شهریور1362 در درگیری با عوامل گروهک تروریستی کومله، بر اثر اصابت گلوله به سرش، به شهادت رسید.

آنچه در ادامه می‌خوانید شرحی است بر گفت‌وگوی بنیاد هابیلیان با خواهر شهید حسین کارگر(صغری کارگر):

«حسین از کودکی باهوش بود. زمانی که انقلاب شد، در راهپیمایی‌ها علیه رژیم طاغوت شعار می‌داد. خاطرم است، ورودی روستا مجسمه‌ای از تاج شاه ساخته بودند که حسین و دوستانش تاج را پایین آوردند. نیروهای ساواک آن‌ها را دنبال کردند؛ اما آن‌ها توانستند فرار کنند.

حسین با غیرت بود. در روستا امکاناتی که الان در اختیار مردم است، وجود نداشت. برای رفت‌وآمد به زرند باید کنار جاده می‌ایستادیم. حسین از این موضوع ناراحت می‌شد و به ما می‌گفت: «هر وقت کاری دارید، خودم با موتور شما را هر کجا خواستید می‌برم.»

وقتی 18 ساله شد، به خدمت سربازی رفت. دوره آموزشی را در تهران گذراند، سپس عازم کردستان شد. او سرباز ارتش بود. شش ماه در گردان 19 در کردستان خدمت کرد.

همه اعضای گردان 19 در درگیری با عناصر ضدانقلاب کومله به شهادت رسیدند. حسین نیز در همان درگیری از ناحیه سر زخمی شد و به شهادت رسید.

خاطرم هست در همان زمان پدرم راهی سفر حج شده بود که خبر شهادت حسین را به ما دادند و چهار روز بعد جنازه را به زرند آوردند. مراسم تشییع با استقبال مردم انجام شد و حسین در گلزار شهدای عباس‌آباد به خاک سپرده شد. مراسم هفتم حسین، پدرم از سفر حج برگشت.»


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان