همت مردم سیستان و بلوچستان تهدیدهای داعش و دشمنان را ناکام گذاشت

Vezaratمعاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزیر اطلاعات گفت: در سیستان و بلوچستان با همت مردم و همکاری دستگاه های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی تمام تهدیدهای دشمنان و داعش ناکام مانده است.

به گزارش هابیلیان به نقل از ایرنا معاون سیاسی فرهنگی و اجتماعی وزیر اطلاعات دوشنبه شب در نشست مشترک نخبگان و مدیران علمی و فرهنگی با مسئولان وزارت اطلاعات در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با وجود نا امنی های زیاد در کشور های اسلامی هم اینک جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل بسر می برد.

 

وی ادامه داد: برخی رسانه های آمریکایی در حدود چهار ماه قبل اعلام کرده بودند که گروهک داعش در برخی کشور های اسلامی از جمله ایران عملیات خواهد داشت که خوشبختانه تا کنون نقشه های شوم آن ها بی نتیجه بوده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان ایران اسلامی همواره برای تخریب از درون جامعه برنامه دارند، رویکرد وزارت اطلاعات حمایت از افراد است تا از این طریق فضایی امن برای کار مسئولان و مردم ایجاد شود.

 

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزیر اطلاعات اظهار داشت: پیشرفت در تمام حوزه ها با وجود امنیت در جامعه امکان پذیر خواهد بود و مسئولان دانشگاهی باید توجه داشته باشند که فضای دانشگاه امنیتی نشود.

 

معاون وزیر اطلاعات گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران تمام احزاب و گروه هایی که در راستای اهداف نظام قدم بر می دارند باید به این نکته توجه کنند که رکن اصلی این نظام و تعیین کننده تمام تصمیم ها ولایت فقیه است.

 

وی ادامه داد: اگر فرد یا گروهی در صدد ضربه زدن به ولایت فقیه و وحدت ملت ایران باشد شماها از ما خواهید خواست که ساکت نباشیم.

 

وی تصریح کرد: دشمن با تبلیغات رسانه ای به دنبال مطرح کردن ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان است تا از این طریق در اهل سنت که همواره هم راستا با اهداف نظام قدم برداشته اند، واگرایی ایجاد کند.

 

وی افزود: مسئولان باید به فکر توسعه، پیشرفت و سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باشند زیرا سرمایه گذاری باعث بالا رفتن امنیت در هر مکان و منطقه ای می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف ما ایجاد امنیت پایدار در کشور است زیرا امنیت شیشه ای و سست بسادگی فرو می ریزد.

 

وی گفت: هم اینک جریان های ضد دینی و منحرف بسیار زیاد شده اند و وجود حدود سه هزار شبکه ماهواره ای در تلاش برای تخریب فرهنگی مردم ایران هستند.

 

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزیر اطلاعات اظهار داشت: ما باید با جهان ارتباط داشته باشیم زیرا این امر در آموزه های دینی ما توسط پیامبر رحمت (ص) تاکید شده است اما باید توجه داشت که دشمن از این راه به باورهای فرهنگی ما ورود پیدا نکند.

 

وی افزود: در ایام انتخابات جریان های سیاسی فعال شده و ارتباط افراد بیشتر می شود، در این ایام همچنین نقد نیز زیاد می شود.

 

وی تصریح کرد: نقد اگر همدلانه باشد در تمام حوزه ها مورد قبول است اما اگر نقد بر سیاست ها و اهداف نظام و گفتمان دینی مسلط نظام باشد موجب تنش هایی در جامعه می شود که پذیرفتنی نیست.

 

وی ادامه داد: نقد تنها باید بر روش و رویه دولتها و افراد باشد نه بر اصل آن ها، هر دولتی که از درون و بطن نظام بیرون آمد باید او را حمایت و تقویت و از حاشیه سازی پرهیز کنیم نقدها را همدلانه و تحبیبانه نه تخریب گرایانه بیان کنیم چه در مورد گذشته و چه حال.

 

وزیر اطلاعات در راس هیاتی از مسئولان این وزارتخانه روز دوشنبه وارد زاهدان شد و ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در نشست شورای اداری، شورای تامین شرکت کرد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان