نژادپرستی و تروریسم داخلی تهدیدی جدی برای آمریکا

3834879 303

سرپرست امنیت داخلی آمریکا: برترپنداری سفیدپوستان در آمریکا به تروریسم داخلی در این کشور دامن می زند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا تفکر برترپنداری سفیدپوستان در این کشور را از عوامل مهمی خواند که به تروریسم داخلی در آمریکا دامن می زند.

کوین کی مک آلینان که روز سه شنبه برای شرکت در نشستی با موضوع جلوگیری از خشونت ضد گروه‌های مذهبی، به جکسون مرکز ایالت می‌سی‌‌سی‌پی رفته بود گفت حمله ال پاسو و ایدئولوژی برترپنداری سفید پوستان آمریکا که با خشونت همراه است انگیزه این حمله بود، حمله ای که همه ما را رنجاند.

در نشست جکسون به موضوعاتی مانند تیراندازی‌های جمعی از جمله حمله اخیر در ال پاسو که به کشته شدن 22 نفر انجامید، پرداخته شد. به گفته مقامات در تگزاس، مرد سفیدپوستی که عامل این تیراندازی بود، به پلیس گفت مکزیکی‌ها را هدف گرفته است.

شیلا جکسون لی نماینده دموکرات تگزاس در کنگره و عضو کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا نیز نژادپرستی را تهدید جدی برای امنیت ملی این کشور دانست.

منتقدان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم لحن صحبت کردن وی را از عواملی معرفی کردند که به اختلافات نژادی و قومی دامن می زند.

بنی تامپسون نماینده دموکرات می‌سی‌سی‌پی در کنگره هم بدون آنکه نام شخصی را ذکر کند، گفت منشأ اظهارات نژادپرستانه و بیگانه هراسانه که شنیده می شود مقامات بالا هستند که مردم را تشویق می‌کنند اقدامات احمقانه انجام دهند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان