نمایشی جدید با نام حقوق بشر

Mostafamotahari

دروغ پردازی های رسانه ای حول موضوعِ وضعیت حقوق بشر در ایران و حواشی مطرح شده پیرامون آن اگرچه موضوع تازه ای نیست اما این روزها از سوی فرقه رجوی مورد توجه ویژه ای قرار دارد.

در واقع سازمان مجاهدین خلق با تحمیل ایده توهمی خود مبنی بر عدم رعایت حقوق بشر در ایران به سوی سیاست و برنامه دوشقه سازی جامعه یا مردم از حاکمیت گام بر می‌دارد. بطوریکه آنها با سیاست تفرقه و تلاش در جهت تزریق بی انگیزگی در درون جامعه و مردم ایران، درصدد فراهم سازی بسترهای جداسازی جامعه و نظام روند دوگانه شدن نیازها، آرمان‌ها و ارزش‌های موجود در کشور را نشانه گرفته اند.

واقعیت این است که سازمان مجاهدین خلق به تبعیت از دشمنان غربی(آمریکایی - اروپایی) ایران و نظام اسلامی و در امتداد سیاست‌های فشار از تهدیدهای رسانه‌ای تا تحریم‌های اقتصادی و ... ، با اصرار بر دشمنی‌های بی‌دامنه‌شان با ایران و ایرانی، این بار حقوق بشر را بهانه و دستاویزی مناسب برای دسترسی به اهدافشان در ایران می دانند. به عبارتی رهبران و کادر رهبری سازمان فرقه‌ای رجوی، بعد سال‌ها بلندپروزای در ساقط‌سازی نظام اسلامی در ایران و عدم توفیق و موفقیت در این زمینه که ماحصل پیشرفت های چشمگیر اطلاعاتی – امنیتی نظام اسلامی است، به سمت متنوع سازی عرصه های تخاصم جویانه و عدوات گرایانه با ایران و مردم ایران تغییر موضع داده اند. بطوریکه امید دارند از این طریق زمینه‌های واگرایی جامعه از نظام سیاسی را کلید بزنند.

به واقع اگرچه حقوق بشر و دروغ پردازی‌های پیرامون آن در ایران سالهاست که به یکی از ابعاد فشار غرب بر علیه نظام اسلامی تبدیل شده است و موضوع تازه‌ای قلمداد نمی‌شود، اما باید آگاه بود که مطرح شدن و در دستور کار قرار دادن حقوق بشر در ایران از سوی مجاهدین خلق، راهبرد و سیاست جدیدی در جهت محو و نابودی اشتراکات نامحدود ملی در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و برجسته سازی اختلافات محدود در کشور می‌باشد.

از این رو با توجه به آنچه گفته شد اگر نگاهی به وب سایت و تارنمای اطلاع رسانی این گروهگ بیندازیم به موضوعات متعددی در این باره برمی خوریم که دلالت بر ماهیت توجه و اهمیت سیاستگذاری‌های آن‌ها پیرامون حقوق بشر دروغینی دارد که از آن دم می زنند و با توجه به سوابق تروریستی شان مدعی آن هستند؛ در واقع منافقین در این عرصه مجری راهبردهای دشمنان نظام اسلامی از طریق تفرقه افکنی داخلی هستند. بنحویکه دلیل اصلی و اساسی در بیان مطالب فوق، ادعاهای مطرح شده در قالب اخبار و گزارشاتی است که از سوی وب سایت آنها در این راستا بارگذاری شده است؛ که در آخرین مورد اقدام به نشر سخنان وزیر امور خارجه آمریکا ۳۱ اردیبهشت ۹۷ کرده اند که گزینه حقوق بشر مورد نظر آن‌ها که دروغی بیش نیست را فرافکنی کرده و آن را یکی از شروط مطروحه واشنگتن برای مذاکره با ایران عنوان کرده اند.

با این حال، آنچه که از نظر گذشت، آشکار و عیان ساختن تمایلات و تلاش های تفرقه گرایانهِ فرقه رجوی است که حقوق بشر را مستمسک تازه ای برای حصول به اهداف و برنامه های تخریبی شان در داخل می دانند، از این رو با تمام توان سعی دارند با تاریک نشان دادن اوضاع داخلی در زمینه حقوق بشر، مردم را به درون بازی نفاق وزرانه خود بکشانند و بر طبل تفرقه و نفاق برای جدایی مردم و نظام بکوبند؛ جان کلام اینکه منافقین با حربه حقوق بشر به دنبال برهم زدن نظم اجتماعی و عموی در داخل بوده و تلاش می کنند موضوع مذکور به سمت تهدیدهای امنیتی در داخل سوق دهند.

بیشتر بخوانید:

هشتمین جنایت مرگبار هوایی تاریخ

روا‌یت اهالی جز‌یره‌‌ «هنگام» از سقوط ایرباس655 + آلبوم تصاویر


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29