سومین نمایشگاه طاعون سیاه درعراق برگزار شد

Namayeshgah Iraq03

با هدف اخراج منافقین از عراق سومین و بزرگ ترین نمایشگاه ضد تروریسم در بغداد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) در این نمایشگاه که در حاشیه سمیناری با همین نام در باشگاه مهندسین بغداد برگزار شد، تعداد زیادی از چهره های سیاسی، اصحاب رسانه، سازمان های غیر دولتی و همچنین خانواده های قربانیان جنایت های منافقین در عراق حضور داشتند، ضمن آنکه همایش و نمایشگاه مذکور با پوشش رسانه ای گسترده از سوی شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای عراق رو به رو شد.

رئیس موسسه فرهنگی و رسانه ای بلدی در آغاز این همایش بااشاره به درخواست عمومی مردم عراق برای اخراج منافقین از این کشور، به جنایت های بسیاری که منافقین در این کشور انجام داده اند اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش و نمایشگاه کمترین کاری است که برای تنویر بیشتر افکار عمومی جهان و اطلاع رسانی هر چه بیشتر در مورد صورت می گیرد.

احلام المالکی ادامه داد: این سومین نمایشگاهی است که در این کشور و با استفاده از تمام راه کارها و ساختارهای قانونی برای اخراج منافقین برگزار می شود.

دیگر سخنران این همایش جمعه العطوانی عضو ائتلاف ملی عراق بود که منافقین را گروه تروریستی شناخته شده و بین المللی معرفی کرد و گفت: برای ملت عراق این مسئله غیرقابل دفاع است که همپیمان رژیم گذشته در این کشور که در کشتارهای وسیع بر علیه ملت عراق، با صدام همراهی داشته است، امروز بدون هیچ دلیلی در این کشور باقی بمانند.

وی ادامه داد: حکم دستگیری تعداد زیادی از سرکردگان این فرقه صادر شده و در این میان نه ملت عراق و نه دولت این کشور از حق خود در مورد اخراج منافقین و محاکمه سرکردگان این گروهک تروریستی کوتاه نخواهند آمد.

برپایه این گزارش، دبیرکل کانون هابیلیان نیز در این همایش به عنوان میهمان ویژه حضور داشت و نشان ویژه صلح نیز طی مراسمی از سوی برگزار کنندگان این همایش به وی اهدا شد.

محمد جواد هاشمی نژاد طی سخنان کوتاهی ابراز داشت: روابط حسنه میان ایران و عراق و نیز حضور منافقین دراین کشور حکم می کند هر چه زودتر این فرقه تروریستی از عراق اخراج شوند.

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر خواسته ملت عراق تحقق یابد و ضمن اخراج این گروهک از عراق، سرکردگان منافقین نیز محاکمه شوند.

دبیرکل کانون هابیلیان در ادامه بیان کرد: اسناد و مدارک فراوانی وجود دارد که نشان می دهد این سازمان جنایات زیادی را بر علیه مردم عراق انجام داده است و بسیاری از خسارت دیدگان در این حادثه نیز خواهان احقاق حقوق خود هستند و در این میان بسیاری از بازماندگان عراقی نیز از سازمان های حقوق بشری خواسته اند همه گروه هایی را که در جنایت بر علیه مردم این کشور نقش داشته اند را محاکمه کنند.

این گزارش می افزاید: در نمایشگاه طاعون سیاه که در حاشیه این همایش برگزار شد یکصد پوستر و تصویر از جنایات منافقین درعراق، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

گفتنی است در اولین روز از برگزاری این همایش 21 انفجار تروریستی در نقاط مختلف بغداد روی داد که صدها کشته بر جای گذاشت.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان