برگزاری نمایشگاه بصیرت در دانشگاه تهران

Teh Daneshgah Lead

همزمان با برگزاری مراسم یادواره شهید مهدی رجب بیگی در دانشکده فنی دانشگاه تهران، نمایشگاه بصیرت به همت کانون هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) در این دانشگاه برگزار شد.

Teh University 02

این نمایشگاه که با هدف آگاه‌سازی دانشجویان و دانشگاهیان نسبت به جریان‌شناسی جنایات منافقین در ایران برپا شده بود با استقبال گسترده ای از سوی دانشجویان، اساتید و کارمندان این دانشگاه روبه رو شد.

Teh University 03

در نمایشگاه مذکور بخش‌های متنوعی از قبیل نمایش و تبیین تاریخچه ترور و خشونت در ایران، بررسی تفصیلی شیوه های خشونت و شکنجه در سازمان تروریستی منافقین، فریب کاری‌های چندین ساله مسعود رجوی (سرکرده منافقین) و روش‌های فرقه‌ای منافقین در شستشوی مغزی نیروهای تحت امر، اطلاعات گسترده‌ای در قالب های متنوع دراختیار بازدید کنندگان قرار گرفت.

Teh University 04

از دیگر بخش‌های این نمایشگاه اشاره به فساد گسترده اخلاقی در میان اعضای منافقین در اردوگاه اشرف، خیانت‌های منافقین در دوران جنگ تحمیلی و همکاری با صدام در جنگ علیه مردم کشورمان، کشتار وسیع مردم عراق در شمال و جنوب عراق و سرکوب قیام‌های مردم عراق علیه صدام بود.

Teh University 07

دراین نمایشگاه همچنین شرح و تفسیر مناسبات درون سازمانی این گروهک از قبیل طلاق‌های اجباری و ظلم به حقوق زنان، ترفندهای تبلیغاتی منافقین، افشای مناسبات مالی گروهک، جنایات منافقین در ترورهای وسیع مردم ایران در دهه ۶۰ به نمایش عموم درآمد.

Teh University 05


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان