جنایات تکفیری‌ها با هدایت غرب و حمایت دلارهای نفتی

Naqdy01رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه‌های تکفیری با اتکا به جنایاتشان، بر اهداف شوم استکباری و اطاعت و فرمانبری از اتاق‌های فکر غربی و اسرائیلی و حمایت دلارهای نفتی صحه می‌گذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از فارس سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر خود به سیستان و بلوچستان در جمع شاگردان شهید نوروزی در مدرسه شهید رجایی و اهالی روستای حیط از توابع شهرستان راسک  در بخشی از سخنان خود، با اشاره به فعالیت گروه‌های تکفیری تصریح کرد: این جریانات که به بهانه اسلام و اختلاف در فتاوا، شیعیان را کافر معرفی کرده، حکم به قتل آنها داده و مرتکب جنایت و قتل انسان های بی گناه می شوند، جز دروغ چیزی نمی گویند چون کسی همچون مولوی شهید جنگی زهی شیعه نبود ولی به دست این جریان به شهادت رسید و تنها جرم این عالم مجاهد اهل سنت، مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار و آمریکا بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در بسیج خاطرنشان کرد: این گروه ها با اتکا به این جنایات، بر اهداف شوم استکباری و اطاعت و فرمانبری از اتاق های فکر غربی و اسرائیلی و حمایت دلارهای نفتی صحه می گذارند.

وی با بیان اینکه شما دانش‌آموزان چه شیعه باشید و چه سنی، دشمن با شما می‌جنگد، تاکید کرد: امروز همه با هم عهد می‌بندیم تا فلسطین را آزاد کنیم و انتقام خون شهدایمان را که در گرو آزادی فلسطین و نابودی استکبار است، بگیریم.

نقدی با تجلیل از معلم شهید، جواد نوروزی که فروردین ماه امسال به دست عوامل استکبار به شهادت رسید، دانش آموزان این شهید را، به تلاش و کوشش برای علم آموزی و حفظ وحدت سفارش و از خانواده این معلم شهید قدردانی کرد.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان