نمایشگاه جریان شناسی نفاق درهنرستان دخترانه مولوی مشهد مقدس

Honar  Molavi03

بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) نمایشگاه جریان شناسی نفاق را در هنرستان دخترانه مولوی مشهد مقدس برپا نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) دراین نمایشگاه که به همت جمعی از فرزندان شهدای ترور کشور در هنرستان مولوی برگزار شد و با استقبال گسترده ای نیز روبه رو گردید، ابعاد ناشناخته ای از سازمان تروریستی منافقین و پشت پرده فتنه سال 1388 برای آشنایی دانش آموزان درمعرض نمایش قرار گرفت.

Honar  Molavi01

در این نمایشگاه باز شناسی تاریخچه گروهک تروریستی منافقین، نمایش انقلاب ایدئولوژیک(ازدواج غیر شرعی مسعود رجوی و مریم رجوی) ،  عمل جراحی و در آوردن رحم زنان و سوء استفاده کردن از زنان در فرقه منافقین ، معرفی و زندگی نامه شهدای مظلوم ترور، واکاوی نفاق سبز،  جاسوسی 22 سفارت غربی در حوادث و وقایع دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران ، نقش پررنگ منافقین در فتنه 88 ، تشابهات منافقین قدیم و جدید از محورهای مهم این نمایشگاه بود که در قالب عکس و پوستر به نمایش گداشته شد .

Honar  Molavi02

بررسی مبانی التقاطی سران فتنه ، بازگشت نفاق، ناگفته‌های نفاق سبز، نقش امام و رهبری در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان،  و ... از دیگر پوسترهای این نمایشگاه بود.

از دیگر بخش های جالب توجه این نمایشگاه ارائه لیست کامل بیش از ۱۷۰۰۰ شهید ترور کشورمان بود که بیش از ۱۲ هزار نفر از این تعداد توسط منافقین کوردل ترور شدند و این لیست برای اولین بار توسط بنیاد هابیلیان جمع آوری و منتشر شده است.

Honar  Molavi04

از بخش‌های ویژه این نمایشگاه می‌توان به برگزاری مسابقه درباره پوسترهای نصب شده در نمایشگاه اشاره کرد که در پایان نمایشگاه به برنده شدگان در مسابقه جوایزی اهدا گردید.

گفتنی است، محصولات بنیاد هابیلیان شامل ماهنامه راهنما، کتاب ، بولتن ، بروشور، و سي دي های تولیدی بنیاد هابیلیان مرتبط با موضوعات نمایشگاه به نمایش درآمد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان