نفرت مردم از دولت‌های حامی منافقین روز به روز بیشتر می‌شود

Geragoftarmatn

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: منافقین از ده سال پیش روی سیاستمداران آمریکایی متمرکز شده اند، اما میزبانی، حمایت و پشتیبانی آنها از سوی کشورهای اروپایی صورت می گیرد حمایت های اطلاعاتی و امنیتی آنها با سرویس های امنیتی موساد اسرائیل و سیا آمریکاست؛ تأمین کننده مالی این سازمان کشورهایی نظیر کشور عربستان است و اینکه تصور کنیم فقط فرانسه پشت پرده این ماجراست اشتباه بوده و فرانسه نمادی از این حمایت های زنجیره ای است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نشست سالانه منافقین در پاریس اظهار داشت: حضور سازمان منافقین در کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و سایر کشورهای اروپایی و آمریکا یک حضور نهادینه شده است و در همه گزارش های بین المللی مانند گزارش وزارت خارجه آمریکا که به جنایات منافقین به آن اشاره شده است به صراحت عنوان می شود که کشتار حزب جمهوری اسلامی و کشتن رئیس جمهور و  نخست وزیر ایران به دست سازمان مجاهدین خلق یا همان منافقین رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

# ﻫﺰﺍﺭ_ﺟﻼﺩ_ﻫﺰﺍﺭ_ﺍﺷﺮﻑ/ قیام مردم علیه قابیلیان

رونمایی از قطعۀ موسیقی «هفت تیر» در همایش منافقین و ترور یک ملت + فیلم

تهیه طوماری از امضای خانواده‌‌های قربانیان ترور منافقین برای ارائه به مجامع بین‌المللی

آمریکا و پرونده قطور مداخله جویی در ایران

عداوت 70 ساله کاخ سفید با ملت ایران

وی در ادامه افزود: در این گزارش به صراحت ذکر می شود که این اتفاق زمانی رخ داده است که مجاهدین در کشور فرانسه پایگاه‌هایی داشته و با پشتیبانی این پایگاه‌ها هزاران نفر از مردم ایران را ترور کرده اند و دقیقا از لفظ ترور هم برای این اقدامات استفاده شده و در این گزارش‌ها تصریح شده است که کشتارها با همکاری کشورهای اروپایی صورت گرفته است.

این فعال حقوق بشر در ایران با بیان اینکه وزیر جنگ جورج بوش در زمان حمله به افغانستان تروریست‌ها را به دو گروه خوب و بد تقسیم کرد عنوان کرد: در جای جای اظهارات و عملکرد غربی‌ها به صراحت اعلام شده است که جایی که تروریست‌ها در راستای منافع آنها عمل می کنند تروریست‌های خوب و در جایی که خلاف منافع آنها عمل کنند تروریست بد نامیده می‌شوند.

هاشمی‌نژاد در ادامه گفت: آنچه که اکنون اتفاق می افتد و فرانسه میزبانی تروریست ها را بر عهده گرفته اگرچه بد است، اما بدتر از اقدامات آنها در دهه 60 نیست که با حمایت و هدایت آنها منافقین 17 هزار نفر را در ایران ترور کرده و به شهادت رساندند. اگر امکانات لازم را برای تروریست ها و منافقین فراهم نمی‌کردند ایران هم این تعداد شهید نمی‌داد.

وی ضمن اشاره به خدمات فرانسه و اسرائیل به این گروهک تروریستی گفت: از آنجایی که منافقین در ایران به شدت مورد نفرت مردم ایران هستند نفرت مردم از دولت های حامی آنها نیز روز به روز بیشتر می‌شود؛ حمایت فرانسه از منافقین نشان می‌دهد که چقدر دست آن‌ها برای ضربه زدن به ایران خالی است که از یک گروهک رو سیاه و جانی برای این کار استفاده می‌کنند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان با تأکید بر اینکه پایه های جمهوری اسلامی بسیار مستحکم است  عنوان کرد: تمام اپوزیسیون که علیه جمهوری اسلامی به خط شده‌اند دیگر از رده خارج شده و هیچ کارکردی ندارند از همین رو این مانوری که منافقین در فرانسه انجام می دهند در عمل تأثیری نداشته است. تیم امنیتی ترامپ امروز جیره خواران منافقین هستند و سال گذشته در جلسات منافقین حضور داشتند.

هاشمی نژاد ضمن تأکید بر اینکه در گزارش های سالانه منافقین هر ساله بر براندازی نظام ایران به عنوان یک هدف تأکید می شود بیان داشت: وقتی مقامات آمریکا از این جلسات سالانه خارج می شوند اعلام می کنند که به دنبال براندازی نیستند و به سلیقه مردم احترام می گذارند و البته منظور آنها از مردم گروهک های جانی مانند منافقین است.

وی همچنین گفت: منافقین از ده سال پیش روی سیاستمداران آمریکایی متمرکز شده اند، اما میزبانی، حمایت و پشتیبانی آنها از سوی کشورهای اروپایی صورت می گیرد حمایت های اطلاعاتی و امنیتی آنها با سرویس های امنیتی موساد اسرائیل و سیا آمریکاست؛ تأمین کننده مالی این سازمان کشورهایی نظیر کشور عربستان است و اینکه تصور کنیم فقط فرانسه پشت پرده این ماجراست اشتباه بوده و فرانسه نمادی از این حمایت های زنجیره ای است.

فرزند شهید هاشمی نژاد با تأکید بر دشمنی منافقین با ملت ایران عنوان کرد: سیاست های آمریکا واحد بوده و از این جریان برای پیش برد اهداف خود استفاده کرده است؛ در ایام تجمعات صنفی مردم در سال گذشته و چند ماه اخیر شاهد بودیم که منافقین با رخنه در تجعمات صنفی سعی در به حاشیه راندن این تجمعات و پیاده کردن اهداف خود داشتند.

هاشمی نژاد در پایان گفت: اصل کار منافقین به این شکل است که حتی یک اعتراض عادی صنفی را به یک وضعیت غیر عادی تبدیل کنند در بسیاری از موارد در چند ماه گذشته شاهد بودیم که منافقین از یک اعتراض صنفی یک معضل امنیتی ایجاد کرده و با حمله به نیروی انتظامی قصد مسلح کردن خود و نیروهای خود را داشتند که در اعتراضات اخیر هم منافقین به دنبال تکرار تجربه های قبلی هستند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

دادگاه گروهک تروریستی منافقین مستند و مستدل است

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان