نخستین بزرگداشت شهدای ترور کرمان برگزار شد

Kermannr

نخستین مراسم بزرگداشت شهدای ترور شهرستان کرمان همزمان با سالگرد شهادت شهید ایرانمنش با حضور خانواده شهدا و مدیران در کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان در این مراسم گفت: در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوعات متنوع و بسیار زیادی پشت سر هم داشتیم و برخی موضوعات بی‌نظیر در تاریخ همچون ترور را شاهد بودیم.

وی افزود: ۱۷ هزار شهید ترور وجود دارد و ۱۲ هزار نفر مربوط به شهدایی است که منافقین به شهادت رساندند و ۲۸۰ شهید ترور در کرمان داریم.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه هر کاری که تروریست‌ها انجام می‌دهند و پشت سر هر گروه تروریستی یکی از قدرت‌های جهانی قرار دارد، گفت:

وی افزود: منافقین تصور داشتند که با ترور سران نظام جمهوری اسلامی می‌توانند مملکت را به هم بریزند، اما نقشه آنها نقش بر آب شد، اما اعتقاد دارم که ضربه کاری زدند و موجب ایجاد یک خلاء فرهنگی شدند.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: یکی از ابزارهای بزرگ دشمن علیه انقلاب اسلامی موضوع حقوق بشر است و امروز پای اصلی قطعنامه‌ها و سرخط بسیاری از حوادث علیه کشور ما شبکه نفاق است.

وی تصریح کرد: می‌خواهند با شکل و موضوعات جدید به کشور ورود کنند و اکنون موضوعات مورد نظر آنها به شکلی مطرح می‌شود و دشمن در صحنه بین‌المللی مدعی حقوق بشر شده و شکل جدید شبکه نفاق این است.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: اگر یک یا دو نسل گذشته خود را در نیابیم، دشمن این کار را خواهد کرد و در برخی از دانشگاه‌ها موضوعات مورد نظر دشمن و منافقین مطرح می‌شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تأکید کرد: دشمن اگر بتواند در داخل نفوذ کند، هدف خود را پیش خواهد برد، وگرنه در جبهه نظامی هیچ‌گونه نمی‌تواند اهداف خود را دنبال کند.

محمدرضا حسنی‌سعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این مراسم گفت: این جلسات به ما تذکر می‌دهد که دشمن بیدار است و نباید نسبت به دشمن خوش‌بین بود.

وی با ذکر خاطراتی از شهدای ترور افزود: کمترین خروجی جلسه این است که متوجه شویم بدهکار هستیم و عزت و سربلندی که داریم به خاطر ایثارگری و شهادت شهیدان است.

حسنی‌سعدی بیان کرد: رعب و وحشتی که امروز در دل دشمنان است را شهدا گذاشته‌اند و امروز خانواده شهدا پای کار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهارکرد: بسیج و سپاه از امام خود دفاع می‌کنند و شهدا گفته‌اند که ما از امام زمان خود دفاع کردیم و نسل بعد از امام زمان خود دفاع کنید و هوشیار باشید.

یادآور می‌شود، فرزند شهید ایرانمنش در این بزرگداشت به ذکر خاطراتی از پدر شهید خود پرداخت و از سوی بنیاد هابیلیان هدیه‌ای به رسم یادبود سالگرد شهادت شهید ایرانمنش به دختر وی اعطا شد.

MarasemekermannMarasemekermann1Marasemekermann2


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان