می‌خواهند پای منافقین را به کشور باز و جوانان را نسبت به جنایات آنان بی‌تفاوت کنند

 Taraghi

عضو شورای مرکزی حزب هیئت موتلفه اسلامی دلیل انتشار فایل صوتی منتسب به آقای منتظری را ایجاد بی‌تفاوتی در بین جوانان نسبت به جنایات منافقین و باز کردن زمینه نفوذ این عناصر به کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج درباره فایل صوتی منتسب به آقای منتظری منتشر شده در یکی از سایت‌های بیگانه گفت: شاید یکی ازدلایل عزل آقای منتظری هم متاثربودن از همین جریان نفاق در اطراف خود و ساده اندیشی ایشان به لحاظ سیاسی خصوصا در ارتباط با منافقین بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب هیات موتلفه اسلامی ادامه داد: همان زمان اختلاف اصلی بین حضرت امام و منتظری روی همین موضوع بود که منافقین دور منتظری را گرفته و کاملا در موضع گیری ایشان تاثیر گذاشته بودند و امام هم به همین منظور ایشان را ساده لوح خطاب کردند.

وی ادامه داد: تصمیم گیری ها و موضع گیری هایی که آقای منتظری در آن زمان داشت، نه تنها موضع گیری‌های فقهی خود که قبلا هم به آن پایبند بود نیست، بلکه متاثر از این مناففقان است.

ترقی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد این کار در داخل به موازات پیوند بین عربستان و منافقین با هدف فراهم‌سازی زمینه تطهیر و بازسازی منافقین در داخل کشور به عنوان یک جریان تررویستی بومی در داخل است.

عضو شورای مرکزی حزب هیات موتلفه اسلامی اظهار داشت: با انتشار این فایل صوتی تلاش می کنند تا بتوانند در نسل جوان کشور که از سوابق منافقین و جنایات آنان آگاهی چندانی ندارند، بی تفاوتی ورفع کینه ورزی حداقل پدید بیاورند تا به تبع آن زمینه نفوذ این عناصر به کشور برای نا امن سازی و بی ثباتی فراهم شود.

وی این مسئله را در راستای همان استراتژی برشمرد که غربی ها برای پشتیبانی عربستان از تروریست های داخلی طراحی کرده و برای بی ثبات سازی کشور از آن استفاده می کنند.

ترقی با تاکید براینکه این قضیه توجیه کننده حمایت غربی ها از این منافقان و همچنین توجیه کننده موارد مورد اختلاف اعدام این عناصر است ، خاطرنشان کرد: انتشار این فایل صوتی می تواند پوشش دهنده و کامل‌کننده حمایت غربی ها از این حریان و جنایات این تروریست ها در سال ۶۰ و در عراق یا هر جای دیگر باشد که همه آنها را در این پروسه پیش بینی کرده بودند.

چهارشنبه شب فایل صوتی منتسب به آقای منتظری در یک رسانه بیگانه منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را در داخل و خارج از کشور به همراه داشت.

این  فایل صوتی ۴۰ دقیقه ‌ای که ۲۳ دقیقه ابتدایی آن سخنان منتظری و در ادامه  سخنان یکی ازمسئولین قضایی و توضیحاتش درباره ادعاهای غلط منتظری است.

اعتراضات منتظری به برخورد قاطعانه با منافقان آنقدر ادامه یافت تا اینکه در نهایت پس از پخش یکی از نامه‌‌های هتاکانه‌ خود به امام از بی ‌بی‌ سی، امام او را به خاطر حمایت از منافقان از قایم ‌مقامی رهبری عزل کردند.

انتشار این فایل صوتی چندروز پس از آن که رسانه‌های ضدانقلاب به مناسبت سالگرد اعدام منافقین موج تبلیغاتی تکراری هرساله را به راه انداخته بودند، انجام شد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان