مهمانان همایش منافقین چهره‌های به‌شدت ضد ایرانی بودند

Hashemidefa

منافقین برگ روی آمریکا، غرب، صهیونیسم و آل سعود برای دشمنی علیه ایران هستند و همایش روز گذشته منافقین با حمایت سازمان‌های اطلاعاتی سیا، موساد و عربستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره نشست روز گذشته منافقین در پاریس که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس سنای آمریکا، مقامات سعودی، صهیونیست‌ها و برخی از کشورهای عربی و حامیان گروهک‌های تروریستی برگزار شد، اظهار داشت: غرب و آمریکایی‌ها مدارک و اسناد فراوانی را در خصوص جنایات منافقین علیه ملت ایران منتشر کرده‌اند و عنوان داشته‌اند که منافقین مورد تنفر مردم ایران هستند.

وی ادامه داد: با این وجود وقتی غرب و آمریکا از منافقین حمایت می‌کنند و اجازه فعالیت به آن‌ها می‌دهند، یعنی دستشان در انتخاب گزینه‌ها برای دشمنی با ایران تنگ است که به سراغ منافقین می‌روند.

هاشمی نژاد با اشاره به سابقه‌ی 40 ساله‌ی خیانت و جنایت اعضای گروهک منافقین علیه مردم ایران عنوان داشت: آنان برای دستیابی به مقاصد خود، به هر جنایتی متوسل شده‌اند. وقتی دست به ترور مقامات کشور ما می‌زنند همه گروهک‌های معاند حمایت می‌کنند اما برخی از جنایت‌هایشان همچون حمله سازمان منافقین به کشور، کشتار دانشمندان هسته‌ای ایران و همکاری با صهیونیست‌ها برای تخریب فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای، جنایاتی بوده که گروهک‌های معاند نیز حاضر به انجام آن نبوده‌اند. لذا این روسیاهی برای منافقین است که هیچ محدودیتی برای انجام جنایت‌های خود قائل نیستند.

دبیر کنگره شهدای ترور خاطرنشان کرد: گروهک منافقین، غرب و آمریکا را به طمع انداخته است و منافقین حاضر به انجام هرگونه جنایت و خیانتی علیه ملت ایران و نه تنها انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: شاهد هستیم در بین کسانی که برای همایش‌هایشان دعوت می‌شوند چهره‌های به شدت ضد ایرانی وجود دارند. این افراد تنها دشمنی‌شان با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه با مردم ایران مشکل دارند. چندی پیش یکی از نظریه پردازان آمریکایی گفته بود که اساساً ریشه ایرانی باید سوزانده شود. جان بولتون انگلیسی یکی از آن افراد است. ترکی فیصل سعودی نیز یک چهره به شدت ضد ایرانی است.

هاشمی نژاد گفت: سرویس‌های امنیتی آمریکا و غرب به گروهک منافقین امکانات می‌دهند تا با ایران دشمنی کنند. البته این حمایت‌های آنان جدید نیست و طی 35 سال گذشته شاهد اقدامات به شدت ضد ایرانی دشمنان و منافقین بوده‌ایم. حدود 20 سال پیش، همزمان توسط منافقین به 10 سفارت ایران در کشورهای مختلف حمله شد. این کار بدون پشتیبانی و حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر انجام پذیر نبود. ضمن اینکه پس از آن حادثه، هیچ تبعاتی برای منافقین به وجود نیامد.

وی در پایان تصریح داشت: منافقین برگ روی آمریکا، غرب، صهیونیسم و آل سعود برای دشمنی علیه ایران هستند و همایش روز گذشته منافقین با حمایت سازمان‌های اطلاعاتی سیا، موساد و عربستان برگزار شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان