منصوري آراني: امروز غرب هم از حمايت گروهک منافقين شرم مي‌کند

Arani

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، تحرک جدید گروهک منافقین در حمایت از رژیم صهیونیستی را اقدامی در جهت عملکرد گذشته این گروهک خواند و گفت: امروز غرب هم از حمایت این گروهک معاند و منافق شرم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آریا ، عباسعلی منصوری آرانی با یادآوری اینکه گروهک تروریستی منافقین پس از انقلاب همواره در کنار رژیم بعث عراق به اقدامات تروریستی خود ادامه داده است، گفت:‌ در کنار تمام اقدامات وحشیانه این گروهک امروز غرب هم از حمایت این گروهک معاند و منافق شرم می‌کند، اما باز به این پشتیبانی مذبوحانه خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم کاشان، آران، بیدگل در مجلس شورای اسلامی، تحرک جدید گروهک منافقین در حمایت از رژیم صهیونیستی را اقدامی در جهت عملکرد گذشته این گروهک خواند و افزود: با توجه به حمایت‌های مذبوحانه غرب و رژیم صهیونیستی از گروهک منافقین در طول سه دهه گذشته اگر اقدامی جز این می‌دیدیم باید تعجب می‌کردیم.

وی عملیات پیروزمندانه مرصاد را پایان عمر منحوس گروهک منافقین خواند و تاکید کرد: این گروهک در دوران دفاع مقدس با قرار گرفتن در دل کشورهای غربی زیست کرد و امروز با تنفس مصنوعی آمریکا و رژیم صهیونیستی به حیات نباتی خود ادامه می‌دهد.

منصوری آرانی اقدامات اخیر غرب چون بستن سفارت کانادا، تشدید تحریم‌ها و تحرکات منافقین را تلاش‌هایی غیرحرفه‌ای برای تحت تاثیر قراردادن موفقیت‌های ایران در اجلاس نم خواند و تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی هم‌زمان با هر موفقیتی که ایران در عرصه‌های نظامی، ورزشی، علمی و دیپلماسی به دست آورد، غرب با اقداماتی خارج از عرف دیپلماتیک به دنبال تاثیرگذاری بر عملکرد موفق ایران بوده است.

وی با بیان اینکه غرب به روش‌های مختلف به دنبال مقابله با پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران است، یادآور شد: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا با تحریک گروهک تروریستی منافقین در حوزه جنگ روانی هم اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که هیچ نتیجه‌ای جز موج‌سازی پوچ تبلیغاتی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ملت ایران فارغ از جنگ‌های روانی به مسیر خود ادامه خواهد داد، توضیح داد: امروز ملت‌های دنیا هم به خوبی می‌دانند که دولت‌های غربی در برابر ایران تحرکات خصمانه و غیرمنطقی را در پیش گرفته‌اند و ماهیت شوم گروهک منافقین هم برای تمام دنیا به اثبات رسیده است.

گروهک منافقین که به مزدوری برای غرب شهره است در اقدامی هماهنگ با رژیم صهیونیستی درصدد خبرسازی درباره احتمال وقوع جنگ در منطقه و درگیرشدن ایران در آن و همچنین مقصر جلوه دادن ایران در هرگونه درگیری احتمالی است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان