منافقین چندین انبار دارو ذخیره کرده اند

Daroo

علی رغم ادعای منافقین در مورد نبود دارو و پزشک در اردوگاه اشرف و عدم اجازه دولت مرکزی عراق برای ورود کامیون های دارو و غذا به اردوگاه اشرف ، منافقین در حال حاضر چند انبار دارو در اردوگاه اشرف ذخیره کرده اند .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان ، منافقین از زمان واگذاری مسئولیت اردوگاه اشرف به نیروهای عراقی همواره در تلاش برای ایجاد شانتاژ خبری و جوسازی بر علیه دولت مرکزی عراق هستند و علی رغم اظهارات مشاور امنیت ملی عراق مبنی بر آزادی رفت و آمد کامیون های دارو و غذا به این اردوگاه ،همواره اعلام می کنند که در شرایط بد دارویی و غذایی قرار دارند .

این گزارش می افزاید : منوچهر هزار خانی که یکی از سران منافقین است و به همراه مریم رجوی – همسر سرکرده منافقین – و چند تن دیگر از منافقین دراروپا به سر می برد ، در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته کتابی منتشر کرده و در آن از جریان بازدید جدید خود از اردوگاه اشرف گزارشی تهیه کرده است .

در قسمت هایی از این کتاب آمده است : " از اين رو بيمارستان اشرف حالا به يگانه مرجع قابل دسترسي بيماران شهر مبدل شده است. خوشبختانه، همانطور كه پيشتر اشاره کردم، هم از پشتيباني و همكاري پزشكان اشرف دوست عراقي برخوردار است و هم، از قراري كه مسئولانش مي گفتند، به تدريج به بسياري از وسايل مدرن تشخيص و درمان مجهز شده است و اين تجهيز همچنان دنبال مي شود (بخشي از آنها را خودم هم به چشم ديدم). روزي كه من به آنجا رفته بودم، شمار بيماران بستري اندك بود. به گفته مسئولان، بيمارستان هم اكنون توانايي آن را پيدا كرده است كه به انواع مراجعات پاسخ دهد. وقتي انبار ذخيرة داروها و تجهيزات پزشكي شان را ديدم، حرفشان را واقعاً باور كردم . "

گزارش خبرنگار هابیلیان می افزاید : شورای ملی مقاومت – پارلمان دست ساز سرکرده منافقین – به تازگی و با انتشار بیانیه ای خنده دار و شتابزده مدعی شده است که نیروهای عراقی کنترل کننده قرارگاه اشرف از ورود پزشکان عراقی به اشرف که برای معالجه چند بیمار که گفته می شود یکی از آنها مبتلا به سرطان و دو تن نیاز به جراحی و یک مورد آپاندیسیت نیز بوده جلوگیری کرده اند.

چندی پیش نیز خبرنگار هابیلیان با دکتر ولید الاعرجی – یکی از کارشناسان وزارت بهداشت عراق گفتگویی انجام داد که این پزشک ابراز نموده بود : " درزمان تصدی آمریکایی ها بر اداره اردوگاه اشرف ، نیروهای منافقین به انبار وزارت بهداشت عراق می آمدند و بارها چندین کامیون دارو از این انبار خارج کردند و نیروهای آمریکایی نیز اجازه ثبت خروج میزان داروها را به ما نمی دادند. "


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان