منافقین به دنبال حفظ قدرت و کنترل اعضا هستند

Soraya Sepahpour Ulrichیک تحلیلگر سیاسی دررابطه با حضور مریم رجوی در جمع سیاستمداران اروپایی گفت: آنها کاملاً از ماهیت این فرقه آگاه هستند ولی می‌خواهند از آنها برای ایجاد آشوب در ایران استفاده کنند.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، ثریا سپه‌پور در گفتگو با خبرنگار هابیلیان ابراز کرد که تنها آمریکا نیست که گرفتار لابی‌های سازمان منافقین است بلکه بسیاری از سیاستمداران عالی‌رتبه و اعضای پارلمان اروپا هم تحت تأثیر لابی‌های طرفدار اسرائیل قرار گرفته‌اند که در حال حاضر از منافقین حمایت می‌کنند.

این محقق مستقل گفت: این مقامات نسبت به فرقه مجاهدین خلق (منافقین) کاملاً آگاه هستند ولی از این حمایت‌ها به دنبال یک هدف هستند.

وی افزود: آنها می خواهند که دولت ایران را بترسانند و از این گروه مثل سایر تروریست‌ها برای ایجاد آشوب در ایران و عملیات‌های پرچم دروغین استفاده می‌کنند.

سپه‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: اراده اندکی برای مقابله با این گروه وجود دارد.

وی همچنین گفت که در مقالات خود و مصاحبه‌هایی که با برخی شبکه‌های تلویزیونی مثل راشاتودی داشته به نوعی موضوع صحبت را به این گروهک کشانده و راجع به آنها صحبت کرده است.

کارشناس ارشد دیپلماسی عمومی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در پاسخ به سوال خبرنگار هابیلیان درباره پیشنهاد پناهندگی آلبانی به 210 تن از اعضای این گروهک گفت: آلبانی تحت کنترل آمریکا است.آمریکا در طی یک دهه گذشته برای بازسازی این کشور و کمک به اقتصاد آن میلیون‌ها دلار پرداخته است.

وی افزود: بی شک این کمک‌ها با خود تعهداتی را می‌آورند که یکی از آنها همین بود که آمریکا از آلبانی خواست که این افراد را در کشور خود بپذیرد.

وی همچنین درباره واکنش سازمان منافقین به پیشنهاد آلبانی اشاره کرد و تصریح کرد که سازمان منافقین برای حفظ قدرت و نفوذ خود بر اعضا تلاش می‌کند که اعضای خود را در قالب یک گروه نگه دارد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

مصاحبه رادیویی دبیرکل بنیاد هابیلیان در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

ریشه واقعه شاهچراغ به قدرت های استکباری برمی گردد

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان