مسئله ترور‌های بیولوژیک جدی است

Boroojerdi

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی پدیده‌های نوین تروریستی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، «علاءالدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگارن جوان؛ با اشاره به موضوع بررسی احتمال ترور بیولوژیک مرحوم دادمان در شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: معتقدم مسئله ترور‌های بیولوژیک بسیار مهم و جدی است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز به دنبال راه‌های مختلفی برای ایجاد ضربه به نیروهای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اقدامات بیوتروریستی حرکت‌های نوینی بوده که در جهان امروز مطرح است.

نماینده بروجرد بیان داشت: با توجه به اینکه در کمیته پدافند غیرعامل هم موضوع ترور بیولوژیک مطرح شده لذا ضروری است کمیسیون امنیت ملی جهت بررسی به این موضوع ورود پیدا کند.

بروجردی تصریح کرد: برای طرح موضوع ترورهای بیولوژیکی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باید اطلاعات لازم را درباره پدیده‌های جدید جمع‌آوری کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دعوت از مسئولان مربوطه برای بررسی این مسئله در این کمیسیون نیز خاطرنشان کرد: طی جلسه هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی در مورد حضور مسئولان مربوطه تصمیم‌گیری خواهد شد.

گفتنی است؛ علی دادمان، فرزند شهید رحمان دادمان، صبح دوشنبه (7 خرداد ماه) بر اثر بیماری سرطان درگذشت، گفته می‌شود که  علی دادمان سال گذشته در یکی از سفرهای خارجی مورد حمله بیوتروریسم قرار گرفته که آن حمله سبب بروز سرطان وخیم شد.

همچنین شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن موضوع ترور بیولوژیک علی دادمان، اظهار داشت: ما از قبل هم مواردی داشته‌ایم، گزارش‌هایی درباره برخی افراد دیگر داشته‌ایم، بنده از چهارشنبه این هفته تیمی را تشکیل دادم که به این موضوع رسیدگی و بررسی کنند موارد قبلی چه بوده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: بعضی موارد قبلا رسیدگی شده و حتی یک دستگاه امنیتی در یک مورد مربوط به خود به این مسئله رسیدگی کرده ولی به نتیجه منفی رسیده است بنابراین اینگونه نیست که همین الان بتوانیم در این  مورد اظهارنظر کنیم و باید بررسی دقیقی انجام شود که کی، کجا و چگونه این حادثه رخ داده است.

شایان ذکر است؛ چندی پیش نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، مجری برنامه‌های تلویزیونی، مستندساز و روزنامه‌نگار بعد از بستری در بیمارستان طی مصاحبه با رسانه‌ها از ترور بیولوژیکی خود طی سفری به عراق خبر داده بود.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان