آل‌سعود، منافقین و کومله را علیه اسلام و ایران می‌شوراند

Rezaei

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فتنه بزرگ دشمنان علیه جهان اسلام گفت: دشمنان علیه جهان اسلام فتنه بزرگ درست کرده‌اند و پشت سر این فتنه بزرگ رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از فارس، محسن رضایی در جمع پاسداران و بسیجیان جزیره خارگ اظهار داشت: در فتنه بزرگ دشمنان علیه اسلام، کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته‌اند و پشت این فتنه رژیم جعلی صهیونیستی قرار دارد.

وی ادامه داد: رژیم آل‌سعود در سال گذشته 80 میلیارد دلار از آمریکا بمب خرید و این بمب‌ها را روی سر مردم مسلمان یمن می‌ریزد و این کار ظلم بسیار بزرگی است.‌

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمنان ما عنوان می‌کنند که ایران در دل مردم منطقه قرار گرفته است، ما می‌گوییم اگر عرضه دارید دل‌های مردم را فتح کنید و به‌جای بمب دل‌های مردم یمن را بگیرید.

رضایی با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش در منطقه گفت: اخیراً آل‌سعود، منافقین و کومله و ... را علیه جهان اسلام و ایران می‌شوراند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف مسلمانان را در مقابل مسلمانان قرار می‌دهند اما بنای ما حفظ وحدت اسلامی بوده و هست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تبیین کرد: کسی نباید در امور کشورهای اسلامی دخالت کند و مردم این کشورها باید تصمیم‌گیرنده اصلی باشند؛ در سوریه مردم باید تصمیم‌گیرنده نهایی باشند نه اینکه با زور برای این کشور تصمیم‌گیری کنند.

رضایی تأکید کرد: فتنه اخیر دشمنان علیه اسلام و کشورهای اسلامی هم شکست خواهد خورد، چراکه اکنون جبهه حق و باطل شکل‌ گرفته و اسلام در جبهه حق قرار گرفته و دشمنان در جبهه باطل.

وی یادآور شد: ارزش‌های ما به غیر از حق و حقیقت چیز دیگری نیست و کسانی که به آمریکا و رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی کمک می‌کنند در جبهه باطل قرار دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: علامت باطل بودن طرف مقابل این است که پول نفت را تبدیل به بمب می‌کنند و روی سر مردم مسلمان یمن می‌ریزند.

رضایی گفت: به رژیم آل‌سعود توصیه می‌کنیم در مقابل خدا قرار نگیرد و در خانه خدا جنایت نکند، ما مطمئن هستیم این فتنه برچیده خواهد شد.

وی توضیح داد: در ایران هم باید وحدت و انسجام خود را نشان دهیم و به فکر مردم بوده و خدمات بیشتری به مردم بدهیم.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان