اتهام دروغگویی منافقین به سازمان ملل

گروه ضد ایرانی موسوم به مجاهدین خلق (منافقین) که در عراق مستقر هستند به منظور جلوگیری از اخراج و از سر ناچاری، سازمان ملل را به دروغگویی متهم می کنند

Sazman Melal

بزرگترین خبرگزاری فرانسه طی گزارشی گفت: منافقین با بهانه جویی و اتهامات دروغی که به نماینده سازمان ملل می زنند قصد دارند از اخراج خود جلوگیری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از «ای اف پی» بزرگترین خبرگزاری فرانسه، گروه ضد ایرانی موسوم به مجاهدین خلق (منافقین) که در عراق مستقر هستند به منظور جلوگیری از اخراج و از سر ناچاری، سازمان ملل را به دروغگویی متهم می کنند.

«ای اف پی» ادامه می دهد: این گروه ضد ایرانی و توطئه گر که از چند دهه پیش تاکنون حملات تروریستی فراوانی را در ایران و نقاط مختلف دنیا انجام داده است، هم اکنون برخی مطبوعات را به عنوان سلاحی متفاوت به دست گرفته است.

در حالی که دولت عراق تلاش می کند در اقدامی قانونی و بر طبق توافق با سازمان ملل اعضای این گروه تروریستی را از خاک کشورش بیرون کند، مارتین کوبلر نماینده سازمان ملل هدف خشم بیانیه های این گروه قرار گرفته است.

در 18 فوریه و پس از اینکه 397 تن از اعضای این گروه از پادگان اشرف اخراج شده و به کمپ لیبرتی منتقل شدند، شکایت های این گروه از اوضاع کمپ لیبرتی آغاز شد و در پی آن هیئت کمک رسانی سازمان ملل در عراق (یونامی) -که در ژانویه استاندارد های انسان دوستانه بین المللی کمپ لیبرتی را تایید کرده بود- متهم به دروغگویی کرد.

این خبرگزاری فرانسوی ادامه داد: مارتین کوبلر نیز در پاسخ به بیانیه های گروهک مجاهدین خلق که درباره اوضاع نابسامان لیبرتی منتشر می شود، گفت: پیش از این کمپ لیبرتی میزبان 5000 سرباز آمریکایی بوده پس می تواند زیرساختهای لازم برای اسکان موقت 400 نفر را فراهم کند و معتقدم که زیرساخت های لیبرتی مشکلی ندارد.

نماینده سازمان ملل ضمن تاکید بر اینکه هدف انتقال به لیبرتی تعیین وضعیت پناهندگی این افراد است افزود: اگر در لیبرتی زباله وجود دارد می توان زباله ها را جمع آوری کرد و دولت عراق هم آمادگی دارد کامیون های حمل زباله را در اختیار آنها قرار دهد، اما تا زمانی که منافقین حاضر نباشند که این کامیون ها را در کمپ لیبرتی راه بدهند، جمع آوری زباله امکان پذیر نیست.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان