ایران بعد از 30 سال مبارزه علیه تروریسم، متهم به حمایت از تروریسم می‌شود!

Khanemelat

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: جایگاه ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم باید تبیین شود و اقدامات دفاعی جمهوری اسلامی برای جوانان تشریح و شفاف شود.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص برنامه‌های بنیاد هابیلیان برای معرفی ایران به عنوان بزرگترین قربانی ترور، گفت:  بنیاد هابیلیان از ۱۱ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده اما با توجه به وجود و تداوم اغراض دشمنان علیه ایران، هنوز خلاءهایی در حوزه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم وجود دارد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان، تصریح کرد: بنا بر اظهارات رهبر معظم انقلاب وجود ۱۷ هزار شهید ترور ظرفیت بزرگی برای جمهوری اسلامی است که از آن غفلت شده است. البته ثبت لیست شهدای ترور کشور در سازمان ملل مانع بسیاری اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا همزمان دو رئیس قوه و نخست وزیر به همراه جمع زیادی توسط گروهک‌های تروریستی، ترور نشده‌اند. حال همین گروهک‌ها به صورت رسمی در کشورهای اروپایی و آمریکایی فعالیت می‌کنند دفاتر رسمی دارند. مقامات آمریکایی چندی پیش به ایجاد القاعده و داعش توسط آمریکا اعتراف کردند اما اگر این گروهک‌ها خط قرمزها را در هم بشکنند با واکنش‌های تندی از سوی سرمایه گذارانشان هم مواجه خواهند شد.

هاشمی نژاد با یادآوری اظهارات نخست وزیر انگلیس، گفت: وی بر تغییر قوانین در صورت مواجهه با گروه‌های تروریستی تاکید کرده و وزیر جهانگردی انگلیس نیز از نابودی تمام بریتانیایی‌های عضو داعش خبر داده به نوعی که داشتن یا نداشتن سلاح را مهم قلمداد نکردند و عضویت به تنهایی را خطر جدی دانستند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت سی سال مبارزه علیه تروریسم، متهم به حمایت از تروریسم می‌شود، افزود: این نوع نگاه به جمهوری اسلامی ناشی از کم کاری‌های داخلی است. جایگاه دشمن کاملاً محفوظ است لذا علاوه بر انجام اقدامات امپراطوری رسانه ها، نقشه و جایگاه ایران در مقابله با تروریسم باید تبیین و روشن گردد.

هاشمی نژاد ثبت لیست شهدای ترور ایران در سازمان ملل را به عنوان تعیین کننده نقشه ایران در مقابله با تروریسم موثر دانست و گفت: متاسفانه کمتر از ظرفیت شهدای ترور استفاده شده است.

وی با تاکید بر ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم، گفت: دنیا به جهت رشد تکنولوژی تغییر کرده لذا دولت به تنهایی از عهده همه امور برنمی‌آید، بنابراین باید از ظرفیت مردم برای شناخت گروه‌های ترور، اقدامات تروریستی و جایگاه ایران استفاده کرد.

دبیر کل بنیاد هابیلیان یادآور شد: این بنیاد در این مدت گذشته چندین نمایشگاه مانند حقوق بشر در سازمان ملل و در انگلستان برگزار کرده اما اقدامات باید توسعه یابد تا جوانان کشور با گروه‌های تروریستی در ایران و اقدامات مقابله ای و دفاعی با آنها آشنا شوند ضمن آنکه خیانت‌ها برای افراد تبیین گردد تا ادعاهای کاذب حقوق بشری این گروه‌های افراطی مشخص شود.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان