ایران اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم است

Cheraqipoor

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام شهدای فاجعه هشتم شهریور 1360 را مظهر مظلومیت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه 8شهریور1360 (شهیدان رجایی و باهنر) گفت:ایران اسلامی به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم از ابتدای پیروزی انقلاب همواره مورد هجمه های کینه ورزانه دشمنان قرار داشته است.

وی ادامه داد: تلاش های خصمانه بیگانگان بر ضد جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از تثبیت ارکان نظام بود و در این راه از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف خود کوتاهی نکردند.

وی ادامه داد: فاجعه هشتم شهریور و هفتم تیر در سال 1360 تنها گوشه ای از اقدامات ضد انسانی مخالفان نظام نوپای ایران در ابتدای پیروزی انقلاب برای براندازی نظام بود که برای همیشه در تاریخ و اذهان ملت ثبت شد.

وی با بیان اینکه امروز تعمیق شناخت و آگاهی بخشی به جامعه به ویژه نسل جوان در خصوص دشمنی دیرینه نظام سلطه با جمهوری اسلامی ضرورت دارد خاطرنشان کرد: تبیین سیاست های مخالفان نظام به سرکردگی آمریکا برای مردم نقشی مهم در کسب معرفت هر چه بیشتر چهره کریه استکبار داشته و باید در این زمینه تلاش های بیشتری صورت بگیرد.

چراغی پور با اشاره به شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در جریان انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین در سال 60 ، این دو شخصیت والامقام را اسوه علم، تقوا در عرصه مسئولیت اجرایی کشور دانست و افزود: امروز تکریم و ارج نهادن به این شهیدان گرانقدر رسالت خطیر جامعه محسوب می شود.

وی تأکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان شایسته، مکتبی و متعهد به شماره رفته و مسئولان باید خصوصیات اخلاقی و منش مدیریتی این شخصیت های وارسته و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه این نشست هر یک از شرکت کنندگان پیرامون برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هشتم شهریور بحث و تبادل نظر کردند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان